Acxiom Polska tym razem przyjrzał się profilowi osób użytkujących telefony komórkowe. Przeanalizowano styl życia ponad 530 tyś. Osób. Oto wnioski.
W przeanalizowanej bazie znajdują się głównie osoby młode, ponad 30% bazy nie ma skończonych 30 lat. Można tu znaleźć osoby studiujące, kształtujące swoje nawyki konsumenckie, co czyni analizowaną grupę bardzo interesującą dla firm, które chcą zaskarbić sobie lojalność nowych klientów.
Ponad dwukrotnie częściej niż w całej bazie, znajdują się tu osoby, które posiadają konto internetowe czy zmywarkę. Są to również użytkownicy komputerów, kamer wideo, płatnej TV cyfrowej. Tak więc osoby korzystające z udogodnień współczesnego świata.
Mało kto spędza wakacje w domu. Prawie płowa osób z bazy analizowanej podróżuje w wakacje po Polsce, a ok. 20% wybiera Europę i resztę Świata jako destynację swoich wojaży.
Prowadzą aktywny tryb życia, dużo komunikują się z innymi, używając w tym celu swoich telefonów GSM. Prawie 30% osób, wydaje na rozmowy przez telefon komórkowy ponad 200 zł miesięcznie.
W bazie znajdują się też osoby dobrze sytuowane. Połowa osób posiada własne mieszkanie. Trzykrotnie częściej niż pozostałe osoby w bazie Acxiom czytają gazety finansowe. Jako hobby podają internet/komputer – aż połowa bazy.
Poza tym, są to osoby z dużą siłą nabywczą. Dwukrotnie częściej niż w pozostałej części bazy, znajdują się tu osoby zarabiające powyżej 4 tyś zł. Znajdziemy tu też młodych inwestorów, dwukrotnie częściej niż w całej bazie, posiadają jednostki w funduszach inwestycyjnych!
Korzystają z możliwości jakie daje kredyt. Używają kart kredytowych oraz kupują auta na kredyt.
Źródło: Acxiom Polska