PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeKlarna z pierwszą polską kampanią telewizyjną

Klarna

Klarna z pierwszą polską kampanią telewizyjną

Informacje 17.06.2022 (08:52) informacja prasowa
Klarna

Klarna wystartowała z pierwszą kampanią reklamową w polskiej telewizji.  Fintech zadebiutował w Polsce w sierpniu ubiegłego roku i oferuje tu swoje dwie flagowe usługi – “Zapłać za 30 dni” oraz “Zapłać teraz” a także aplikację zakupową „all in one”, pozwalającą użytkownikom dokonywać zakupów we wszystkich polskich sklepach internetowych i finalizować transakcję z wykorzystaniem płatności Klarny.

– Osoby obsesyjnie skoncentrowane na jednym zadaniu są zwykle doskonale w tym co robią, nawet jeśli czasem wydają się osobliwe. Takie są właśnie produkty Klarny, które w humorystyczny sposób spersonifikowaliśmy w spotach. W stu procentach sfokusowane na jednym – dostarczeniu klientom najwyższej jakości. „Płatność za 30 dni” jest zawsze w pobliżu, choć trzyma się na dystans, dając kupującemu swobodę zakupów online i zapłaty w najwygodniejszym momencie, bez dodatkowych kosztów –  komentuje Agnieszka Jabłońska-Twaróg, B2C Marketing Manager w Klarna Polska, która odpowiada za realizację kampanii na polskim rynku.

Na świecie Klarna jest znana z wyróżniających się kampanii reklamowych z udziałem takich gwiazd jak m.in. Lady Gaga, Snoop Dogg, czy A$AP Rocky. Teraz wystartowała ze swoją pierwszą kampanią w polskiej telewizji. W humorystycznych spotach płatność za 30 dni od Klarny została przedstawiona jako przyjaciółka „na odległość”, która trzyma się na dystans, zapewniając swobodę i bezpieczeństwo podczas zakupów. Dzięki niej nie trzeba “zawracać sobie głowy” natychmiastową płatnością – zakupy można zrobić w dowolnym sklepie online i zapłacić za nie po 30 dniach bez odsetek. Prowadzone działania mają na celu przybliżenie polskim konsumentom marki Klarna oraz oferowanego produktu “Zapłać za 30 dni”, a także edukację klientów w zakresie korzystania z płatności odroczonych i ich zalet.

– Klarna jest bankiem, ale komunikujemy się inaczej niż konkurencja, zachowując unikalny styl, który pokochali klienci na całym świecie. Kampania wideo, która właśnie wystartowała w Polsce, doskonale się w niego wpisuje. Pozwala nam w pełni pokazać czym jest nasze słynne “smoooth”, a odbiorcom lepiej zrozumieć wyjątkową osobowości naszej marki. Polskim akcentem w jednym ze spotów jest symbol lat 70. – różowy Fiat 126p, którym podróżuje główna bohaterka – dodaje Agnieszka Jabłońska-Twaróg.

Kampania rozpoczęła się 13 czerwca br. i potrwa do końca miesiąca. 30- i 15-sekundowe spoty w dwóch wersjach są emitowane w TVN i Polsacie. Działania online objęły komunikację w mediach społecznościowych (YouTube, Facebook, Instagram) oraz premium display w ogólnopolskich portalach internetowych. Za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję spotu odpowiada Klarna, a za zakup mediów dom mediowy Mediacom.

Spot 30’ do obejrzenia TU

Spot 15’ do obejrzenia TU

Źródło: Klarna

2022-06-17
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a Kariera w finansach 0 Czy łatwo jest zmienić pracę po 45. roku życia w Polsce?
22.09.2023 (06:51) – informacja prasowa

Czy łatwo jest zmienić pracę po 45. roku życia w Polsce?

Niechęć pracodawców do ochrony przedemerytalnej, gorsza znajomość języków obcych czy najnowszych technologii - to w …

a 0 Mennica Skarbowa rozszerza zakres współpracy z ITBC Communication
22.09.2023 (06:49) – informacja prasowa

Mennica Skarbowa rozszerza zakres współpracy z ITBC Communication

Jeden z największych w Polsce dealerów złota inwestycyjnego i innych metali szlachetnych powierzył agencji ITBC …

a 0 Polacy a podwyżki. Jak (i czy) dbamy o swoje wynagrodzenie?
22.09.2023 (06:47) – informacja prasowa

Polacy a podwyżki. Jak (i czy) dbamy o swoje wynagrodzenie?

1/3 badanych przez Pracuj.pl Polaków wskazuje, że nie są zadowoleni z otrzymywanego wynagrodzenia. Powód? Brak …

a 0 Capgemini: Liczba transakcji bezgotówkowych rośnie szybko
22.09.2023 (06:45) – informacja prasowa

Capgemini: Liczba transakcji bezgotówkowych rośnie szybko

Najnowszy raport Capgemini Research Institute „World Payments Report 2023” dotyczący globalnych płatności, ujawnia, …

a 0 Leadenhall wprowadza do oferty OVB ubezpieczenia od utraty dochodu
22.09.2023 (06:41) – informacja prasowa

Leadenhall wprowadza do oferty OVB ubezpieczenia od utraty dochodu

Leadenhall Insurance i OVB Allfinanz Polska rozpoczęły współpracę w zakresie ubezpieczeń od utraty dochodu. Doradcy …

a Analizy 0 „Bezpieczny Kredyt” przekroczył już plan na ten rok
22.09.2023 (06:35) – informacja prasowa

„Bezpieczny Kredyt” przekroczył już plan na ten rok

Około 3,7 mld złotych – tyle Polacy zdążyli już pożyczyć na zakup mieszkań w ramach programu „Bezpieczny Kredyt …

PRNews.pl

Zobacz również

„Bezpieczny kredyt 2 procent” w niebezpiecznym dla banków momencie. Czas na obniżki?

„Bezpieczny kredyt 2 procent” w niebezpiecznym dla banków momencie. Czas na obniżki?

Do programu preferencyjnych kredytów hipotecznych dołączyły kolejne…

Zatrudnienie w branży bankowej rośnie. Dane po II kwartale 2023 r.

Zatrudnienie w branży bankowej rośnie. Dane po II kwartale 2023 r.

Zatrudnienie w branży bankowej rośnie – wynika…

Redaktor naczelna Bankier.pl Malwina Wrotniak laureatką Nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka

Redaktor naczelna Bankier.pl Malwina Wrotniak laureatką Nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka

Dziennikarka i redaktor naczelna Bankier.pl Malwina Wrotniak…

Liderzy bankowości elektronicznej. Dane za II kwartał 2023 r.

Liderzy bankowości elektronicznej. Dane za II kwartał 2023 r.

Na koniec czerwca 2023 roku banki miały…

Znamy największych wydawców kart debetowych w Polsce. Nowe dane „Pulsu Biznesu”

Znamy największych wydawców kart debetowych w Polsce. Nowe dane „Pulsu Biznesu”

Liczba kart debetowych dla klientów indywidualnych przekroczyła…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

tymek:

racja a taka wiedza może się przydać …

czw, 21 wrz 2023 (10:55) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

to tak jak zakładanie rachunku bankowego zdalnie …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

trzeba coś działać po prostu …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

no tak po co tracić na zyskach :D …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

tymek:

i nikt nam nie da 100% gwarancji że coś jest bezpieczne na 100% …

czw, 21 wrz 2023 (10:54) • Inflacja jest niekorzystna nawet dla obligacji zabezpieczonych przed inflacją

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • zgarnijpremie.pl
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców