W pierwszym półroczu 2009 roku InterRisk wypłacił ponad 153 milionów złotych odszkodowań. Otrzymało je ponad 160 tysięcy Klientów Spółki. W tym czasie InterRisk zebrał blisko 340 milionów składki przypisanej brutto.
Klienci InterRisk są w większości zadowoleni z działania Spółki. Wg raportu Rzecznika Ubezpieczonych skargi na InterRisk, które wpłynęły do Biura Rzecznika w 2008 roku stanowiły jedynie 2,61 % skarg dotyczących wszystkich zakładów ubezpieczeń. Świadczy to przede wszystkim o wysokiej jakości prowadzenia procesu likwidacji szkód.
Jak wynika niniejszego wykresu udział skarg zgłoszonych w 2008 r. na działalność InterRisk S.A. Vienna Insurance Group – 2,61%, w ogólnej liczbie skarg jest mniejszy niż udział Spółki w rynku – 3,63 %.
Pełny raport znajduje się w tym miejscu na stronie Rzecznika Ubezpieczonych.
Informacji na temat ubezpieczeń szukaj w sekcji Ubezpieczenia Portalu Bankier.pl
Źródło: