Zdaniem 95% klientów, Provident przedstawia swoją ofertę w taki sposób, by wszystkie koszty pożyczki były czytelne, a klient dokładnie wiedział, ile musi ostatecznie zapłacić. Tak wynika z badań przeprowadzonych przez Millward Brown na zlecenie firmy przeprowadzone na reprezentatywnej grupie klientów, którzy podpisali umowy pomiędzy 24.12.2013 a 15.01.2014.
Klienci przygotowują się do spotkania z doradcą jeszcze przed podpisaniem umowy. 62% badanych sprawdza koszty pożyczki, najczęściej dzwoniąc na infolinię czy kontaktując się z pośrednikiem. W dalszej kolejności zasięgają informacji u doradcy, z którym już wcześniej mieli kontakt, korzystają z informacji dostępnych na stronie internetowej, bądź pytają o opinię osobę, która już korzystała z usługi firmy. W efekcie 87% badanych klientów potwierdza zgodność łącznych kosztów pożyczki, jakie ostatecznie zaproponowano im w umowie, z tym, co wcześniej sprawdzili we wspomnianych źródłach.
Przeprowadzone badania pokazują, że pożyczkobiorcy korzystający z oferty Providenta, to ludzie świadomi wszystkich kosztów, jakie muszą ponieść w związku z zaciągnięciem pożyczki. Badanie potwierdza również, że klienci dobrze przygotowują się do wizyty doradcy i nie jest to ich pierwszy kontakt z firmą. Ankietowani weryfikują wiedzą zastaną, korzystając z różnych źródeł informacji. – podsumowuje Michał Beszczyński, manager z Millward Brown.
Kluczową rolę w procesie przekazywania wiedzy na temat oferty odgrywają doradcy, których przygotowanie, rzetelność i profesjonalizm klienci oceniają bardzo wysoko. 95% ankietowanych twierdzi, że doradca dołożył wszelkich starań, by klarownie przedstawić wszystkie koszty pożyczki. Co ciekawe, również świadomość poszczególnych składowych pożyczki jest bardzo wysoka: 90% badanych wiedziało o koszcie ubezpieczenia a 92% o koszcie odsetek, 86% ankietowanych nie było zaskoczonych kosztem obsługi domowej i opłaty przygotowawczej.
To dla nas ważny sygnał i potwierdzenie, że przyjęta przez nas strategia przejrzystości i jawności jest dokładnie tym, czego klient oczekuje i za co nas ceni. – mówi Roman Jamiołkowski, rzecznik prasowy firmy.
Provident
