Przypomnijmy: Jerzy i Maciej Stuhrowie to główni twórcy i wielkie gwiazdy kampanii, której celem jest ukazanie w intrygujący, zabawny sposób, z jakimi problemami stykali się niegdyś ludzie przedsiębiorczy i jak dzisiaj Raiffeisen Bank Polska S.A. ułatwia życie takim osobom poprzez swoją ofertę produktową oraz wyjątkowe podejście do swoich klientów.
Trzydziestosekundowy, czarno-biały film „Ślub” – podobnie jak poprzedni, „Rockefeller” – wyreżyserowany został przez Jerzego Stuhra, a w tytułowej roli wystąpił jego syn, Maciej. Autorem zdjęć jest Paweł Edelman, zdobywca nagrody Cezara za zdjęcia do „Pianisty” Romana Polańskiego. Koncepcja kampanii i scenariusz filmu to dzieło Agencji Reklamowej Opus B, zaś za produkcję odpowiadało Studio ODEON. Za ślubną scenografię odpowiada scenograf Monika Sajko, zaś kostiumy z epoki są dziełem Magdaleny Biedrzyckiej.
Co w dawnych czasach młody człowiek musiał poświęcić, by zdobyć kapitał? I czy dzisiaj jest to możliwe bez wstępowania na nową drogę życia z nie-do-końca-wymarzoną-partnerką? „Ślub” z przymrużeniem oka odpowiada na te pytania, prezentując Raiffeisen Bank Polska S.A. jako idealnego partnera dla ludzi przedsiębiorczych – właścicieli małych i średnich firm oraz klientów indywidualnych, którzy przedsiębiorczość rozumieją jako sposób na życie i nie boją się wyzwań. Polegając na własnej inwencji i pracowitości, szukają partnera finansowego, który pomoże im zrealizować plany. Takim partnerem jest właśnie Raiffeisen Bank Polska S.A.