Na początku lipca br. na ekrany wejdzie kolejny odcinek serialu WiFi Express. Tym razem korzyści konta Direct prezentowane będą przez pryzmat narzędzia do porządkowania wydatków – Finansometru.
W nowym odcinku WiFi Express mała pasażerka pociągu z typową dla dziecka szczerością komentuje wydatki serialowej Anki. Scenka w humorystyczny sposób prezentuje Finansometr – nową funkcjonalność w systemie bankowości internetowej ING BankOnLine, która automatycznie kategoryzuje przychody i wydatki w ramach konta internetowego. Porządkowaniu podlegają wszystkie transakcje dokonywane kartami płatniczymi, na rachunkach osobistych i oszczędnościowych. Transakcje są automatycznie grupowane i prezentowane w formie graficznej.
Kampania ING „WIFI Express” rozpoczęła się w grudniu 2011. W reklamie nawiązującej do formuły serialu prezentowane są korzyści Konta Direct i internetu, a każdy odcinek to kolejny dowód na to, że w ING „Internetowi mają lepiej”. Wszystkie informacje o serialu, jego bohaterach, a także ofercie Konta Direct można znaleźć na stronie wifi-express.pl.
Tytuł kampanii: WiFi Express
Czas trwania obecnego etapu kampanii: od 1 lipca 2012 r.
Narzędzia:
- TV: 30‘’ spot w stacjach ogólnopolskich i niszowych;
- Internet: dedykowany serwis internetowy oraz bannery na największych polskich portalach.
Kreacja: Brain
Zakup mediów: PanMedia Western
Cele komunikacyjne: budowanie i utrwalanie wizerunku nowoczesnego i internetowego banku oraz prezentacja korzyści konta internetowego.
Źródło: ING Bank Śląski