W dniu 14 kwietnia 2021 r. odbędzie się kolejna konferencja poświęcona robotyce i AI. Tym razem poświęcona obszarowi contact center. Konferencja odbędzie się w formule online, a dla Czytelników PRNews.pl mamy specjalną zniżkę.
Roboty wkraczają do kolejnych obszarów zarezerwowanych do niedawna dla ludzi. Jednym z nich jest contact center. Zagadnieniu temu poświęcona będzie kolejna konferencja organizowana przez Puls Biznesu w formule zdalnej – „Robotyzacja i AI w contact center”. Podczas poprzedniej edycji organizatorzy pokazali przede wszystkim jak zoptymalizować współpracę na linii roboty – ludzie i jak pokonać obiekcje załogi przed robotyzacja procesów. Podczas tej, przekażą wiele praktycznych uwag dotyczących wdrożenia botów, optymalizacji ich roli, ale też znalezienia odpowiedzi jakie rozwiązania cenią klienci.
Prelegenci odpowiedzą m.in. na takie pytania:
- Czy konsultanci w CC znikną jak telefonistki wyparci przez technologię?
- Gdzie roboty są świetne, a gdzie wręcz przeciwnie
- Kiedy wdrożenie robota na pewno się nie uda
- Współpraca z robotem ramię w ramię
- „Kolega robot” paradoksalnie przywraca ludzkie oblicze pracy w contact center
- Jak obsadzić hosta w odpowiedniej roli w firmie?
- Gdzie host sprawdzi się najlepiej?
Więcej o szkoleniu i program wydarzenia.
Dla czytelników mamy specjalny kod rabatowy:
PR_NEWS_15
uprawniający do skorzystania z 15 proc. zniżki. Kod jest ważny 7 dni. Należy go wpisać podczas rejestracji na wydarzenie.
