Kampania, pierwsze tego typu przedsięwzięcie marketingowe na rynku, potrwa do 30 czerwca 2006 roku i obejmuje prasę, w tym największe dzienniki ogólnopolskie, oraz główne serwisy internetowe zajmujące się gospodarką i finansami. Wykorzystany zostanie także mailing bezpośredni.
Raiffeisen Bank Polska S.A. promuje przede wszystkim cztery nowoczesne produkty, które mogą być dopasowane do potrzeb każdej firmy niezależnie od jej wielkości czy branży:
– transakcje terminowe wymiany walutowej (FX Forward),
– opcje walutowe (FX Option),
– Strategia Forward Partycypacyjny
– Strategia Korytarz.
Bank umożliwia elastyczny dobór poszczególnych instrumentów finansowych tak, aby były one jak najefektywniej dostosowane do konkretnych potrzeb nie tylko w zakresie przeciwdziałania negatywnym skutkom ryzyka kursowego, ale także pozwalały osiągać wymierne korzyści w zależności od rozwoju sytuacji rynkowej.
Na potrzeby kampanii od 29 maja funkcjonuje infolinia 0 801 500 200, za pomocą której Klienci mogą się łączyć z wyspecjalizowanymi dealerami banku. Informacje na temat instrumentów promowanych w kampanii znalazły się na stronie: www.raiffeisen.pl/strategieopcyjne.