Zgodnie z hasłem ogólnopolskiej kampanii ING Banku Śląskiego Moje zmienia wszystko promującej Moje ING – o rzeczach, osobach, miejscach, które mają dla nas wyjątkowe znaczenie mówimy „moje”. Także miasta, z którymi jesteśmy związani są dla nas zawsze wyjątkowe. Bank zachęca do wyrażania miłości do swojego miasta w konkursie śladem lokalnych artystów współpracujących z bankiem.
Żyjemy globalnie ale inicjatywy lokalne są dla coraz ważniejsze. Chcemy wykorzystać ten trend i zachęcić Polaków do tego, by razem z nami odmieniali miejsca, które są dla nich ważne i o których z całą pewnością mogą powiedzieć MOJE – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing.
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy stworzyć hasło, które wyrazi miłość do Twojego miasta i wpisać odpowiedź na stronie Społeczność ING. Najlepszy pomysł, wybrany przez jury, zostanie przeniesiony na mural, który ozdobi wybrane miasto. A do autora pomysłu trafi plakat z projektem ulicznego dzieła sztuki. Konkurs trwa do końca listopada.
Inspiracją dla uczestników konkursu mogą być prace przygotowane przez lokalnych artystów, którzy współpracują z ING Bankiem Śląskim. Pokazali oni miasto swoimi oczami. Powstały bardzo subiektywne prace, które można było oglądać na outdoorze w 5 polskich miastach. W Katowicach projekt przygotowało Gryfnie, w Gdańsku – Tamara Kwiatkowska, w Sopocie – Joanna Grochocka, w Gdyni – Macieja Salamon i w Białymstoku – Magda Toczydłowska-Talarczyk.
Regulamin konkursu jest dostępny na stronie.