Bank rozpoczął nową kampanię reklamową z udziałem swojego ambasadora Piotra Adamczyka, która promuje konta dla nastolatków. Kampania pod hasłem „Santander Bank Polska pomaga dzieciom ogarniać pieniądze” zachęca do korzystania z wygodnych i bezpiecznych usług finansowych.
Nowe spoty przygotowane na potrzeby kampanii pokazują momenty, w których samodzielność nastolatków rozkwita, a oni sami zaskakują swoich rodziców odpowiedzialnością i dojrzałością. Te przełomowe chwile są też okazją do większej samodzielności finansowej – pierwszych decyzji finansowych, pierwszego konta i zakupów własną kartą. Działania zaplanowane w ramach kampanii obejmują spoty w telewizji, reklamy w Internecie (w tym na YouTube, TikToku, Facebooku, Instagramie, Snapchacie) a także działania POS w oddziałach.
– Generacja Z ma zupełnie inne przyzwyczajenia i w inny sposób korzysta z mediów i social mediów. Dziś do młodych osób nie dotrze się w skuteczny sposób przy pomocy wielkiej kampanii telewizyjnej. Żeby do nich trafić trzeba szukać mikrozdarzeń, trendów i wykorzystując tę wiedzę tworzyć mikrokampanie albo ustawiać mikrotargetowanie przy pomocy ich ulubionych influencerów. Zmieniły się też długość i dynamika przekazu, który musi być krótszy, bardziej dostosowany do social mediowej rzeczywistości. Wszystkie te aspekty uwzględniliśmy w naszej nowej kampanii i dzięki temu chcemy skutecznie dotrzeć do młodej grupy klientów – powiedział Rafał Jakubowski, szef Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Santander Bank Polska.
Dodatkowo Santander Bank Polska w ramach działań reklamowych przygotował wspólnie z trójką znanych TikTokowych twórców: @haaipapi, @toffiecrisp oraz @duzychlopiec wspólną kampanię skierowaną do młodych. Zabawne filmy będą pokazywać jak influencerzy stawiają pierwsze kroki na ścieżce do posiadania konta bankowego, a następnie w jaki sposób wyrabiają dobre nawyki zarządzania swoimi finansami. Za kreację odpowiada agencja Red8, za zakup mediów dentsu X, a za produkcję Dynamo Film.
Źródło: Santander Bank Polska