Konto24 VIP przeznaczone jest przede wszystkim dla klientów tzw. personal banking (segment VIP). W BZWBK za VIP-ów uznaje się osoby, których rachunki są zasilane co miesiąc kwotą nie mniejszą niż 15 tys. zł lub te, które posiadają portfel produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych udostępniany przez spółki Grupy BZWBK wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł (np. fundusze Arka). Trzecim sposobem na zostanie VIP-em w BZWBK jest uznanie przez bank za osobę opiniotwórczą, o wysokim prestiżu społeczno-zawodowym.
Brak odpowiednich wpływów, odpowiednio wysokich oszczędności, czy znanej twarzy wcale nie zamyka jednak drogi do korzystania z Konta24 VIP. Wystarczy tylko zdecydować się na otwarcie tego rodzaju rachunku i płacić z tego tytułu 50 zł miesięcznie. W tym przypadku nie można jednak liczyć na obsługę VIP, można za to korzystać ze wszystkich udogodnień samego konta. W ramach opłaty za prowadzenie rachunku każdy posiadacz Konta24 VIP, bez względu na jego status i stan posiadania, może zlecać realizację bezprowizyjnych przelewów, zleceń stałych i zmiennych oraz poleceń zapłaty. Bank nie stawia przy tym żadnych ograniczeń – ilość zleconych operacji jest dowolna, a można je zlecić zarówno w oddziale, jak też za pośrednictwem usług bankowości elektronicznej. Bank wydaje do konta dedykowaną kartę debetową Visa Electron VIP. Karta jest wydawana i wznawiana bez opłat, BZWBK nie pobiera także prowizji za wypłacanie kartą VIP gotówki z bankomatów innych banków i instytucji finansowych w Polsce. Dodatkowo posiadacz karty może cztery razy w miesiącu dokonać bezprowizyjnej wypłaty z zagranicznych bankomatów. Drugą z kart, jaką otrzymuje posiadacz Konta24 VIP jest karta kredytowa Gold BZWBK. Także i ona jest wydawana i wznawiana bezpłatnie. Pakiet bezpłatnych usług konta VIP uzupełnia prowadzony za darmo rachunek w Domu Maklerskim BZWBK.
Posiadacze Kont24 VIP, w odróżnieniu od innych klientów banku, mogą korzystać z nowej możliwości dostępu do usług bankowych o nazwie Teledysponent. Jest to usługa w ramach której posiadacz konta może zlecić wykonanie konkretnych operacji pracownikowi banku przez telefon. Dotychczas BZWBK dawał możliwość zlecania operacji przez telefon tylko za pośrednictwem automatu. W przypadku Teledysponenta posiadacz konta kontaktuje się bezpośrednio z konsultantem banku, z którego pomocą może otrzymać informację o stanie rachunku, historii operacji, złożyć dyspozycję przelewu, w tym również do ZUS i Urzędu Skarbowego, dokonać przelewu z karty kredytowej, zakładać i likwidować lokaty, a także spłacić zadłużenie na karcie kredytowej.
Obecnie oferta kont osobistych BZWBK obejmuje Konto24, Konto<30, Konto24 Prestiż, Konto24.pl, konta walutowe oraz nowe Konto24 VIP.