Adresowana do firm zatrudniających od 20 do 250 pracowników, usługa Zakelijke TelefoonCentrales jest ofertą zarządzanych central IP-PBX, w której pobierana jest opłata w wysokości 9,95 euro za użytkownika na miesiąc. Co miesiąc firma może swobodnie zmniejszyć lub podwyższyć liczbę użytkowników, płacąc dokładnie za to czego potrzebuje. Ponieważ centrala IP-PBX pozostaje własnością KPN i jest przez niego obsługiwana, klient może zminimalizować początkowe wydatki inwestycyjne i te związane z uruchomieniem systemu. Dodatkowo, klienci KPN korzystając z rozwiązania przygotowanego na wprowadzenie nowych usług i technologii – np. w dziedzinie telefonii IP – mogą bez problemu je wdrożyć, wtedy kiedy będą ich potrzebowali.
Rozwiązanie KPN wykorzystuje serwery komunikacyjne Alcatel OmniPCX Office, oferujące szereg zaawansowanych funkcji telefonicznych, w tym standardową i rozbudowaną telefonię IP, system wiadomości głosowych czy funkcje mobilności.
Rozwiązanie to jest idealne dla firm, które chcą się skoncentrować na swojej podstawowej działalności, zlecając opiekę nad infrastrukturą telekomunikacyjną profesjonalnemu usługodawcy jakim jest KPN. Przejście na IP jest kluczowym elementem naszej strategii. Współpracując z Alcatelem, KPN i jego klienci będą mieli dostęp do najnowszych rozwiązań telefonii IP obecnych na rynku. – powiedział Henjo Groenewegen, Senior Vice President ds. rynków biznesowych w KPN.