Ruszyła kampania świąteczna marki Kredito24, której celem jest spełnienie świątecznych życzeń osób zainteresowanych produktami pożyczkowymi firmy. Każdy może wziąć udział w akcji i podzielić się życzeniem świątecznym dla najbliższej osoby. Firma spełni 20 najciekawszych marzeń dotyczących świątecznych prezentów. Konkurs potrwa do końca grudnia.
Informacja o konkursie dostępna jest zarówno na stronie internetowej pożyczkodawcy, jak również na fanpage facebookowym. Ogłoszenie 20 zwycięskich, najcieplejszych życzeń nastąpi do 21 stycznia 2015 r. Następnie firma przekaże wygranym wymarzone prezenty.
– Naszym celem jest podtrzymanie tradycji świąt Bożego Narodzenia i sprawienie, by każdy z nas pomyślał w tym czasie o najbliższych osobach- mówi Aleksander Rutkowski, manager Kreditech Polska, do którego należy marka Kredito24. -Konkurs przeznaczony jest nie tylko dla naszych klientów, lecz dla każdego, kto zechce wziąć w nim udział.Chcemy pokazać, że zależy nam na ludziach, a nasza firma istnieje po to, by im pomagać. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę z tego, że budżet wielu rodzin w okresie świąt zostanie mocno nadszarpnięty, dlatego pragniemy udzielić wsparcia i spełnić świąteczne życzenia – dodaje Rutkowski.
Serwis Kredito24 funkcjonuje na polskim rynku od dwóch lat. Zwiększone zapotrzebowanie na produkty Kredito24 pozwoliły na rozwój usług, a celem firmy w najbliższym czasie jest przejęcie 40 % rynkowego tortu. Kredito24 oferuje pożyczki od 300 do 3000 zł. Technologia firmy oparta jest na innowacyjnym scoringu, który analizuje 15.000 danych o Kliencie. Marka, jako pierwsza na polskim rynku, za zgodą Klienta analizuje dane pochodzące z portali zakupowych, czy społecznościowych, takich jak Facebook. Dzięki temu czas oczekiwania na wydanie decyzji został skrócony do minimum i wynosi średnio 35 sekund.