Dobiegł końca zorganizowany przez Kredito24 konkurs „Spełniamy Twoje marzenia”.
Wyłoniono 20 zwycięzców, którzy otrzymają m.in.: pralki, zegarki, smartfony i ekspresy do kawy. W akcji mógł wziąć udział każdy, kto przez facebookowe konto Kredito24 podzielił się życzeniem świątecznym dla najbliższej osoby.
Konkurs Kredito24 trwał od 10 grudnia 2014 i wzięło w nim udział 70 osób. Zadaniem uczestnika zabawy było podzielenie się bożonarodzeniowymi życzeniami na profilu firmy. Pomysłowość, dowcip i kreatywność uczestników oceniała powołana przez organizatora komisja konkursowa.
– W naszej branży lojalność i przywiązanie do marki to sprawy szczególnie istotne a konkurs to narzędzie, które angażuje klientów do działania, a tym samym buduje więź i pozwala na stanie się częścią społeczności firmy – mówi Aleksander Rutkowski, manager Kreditech Polska, do którego należy Kredito24.pl.
W opinii specjalistów zajmujących się promocją online konkursy w serwisach społecznościowych
i sieci należą do najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Często stosowane są w praktyce komunikacyjnej. Konkursy angażują uczestników i sprzyjają budowaniu więzi z marką. Dobre dopasowanie do grupy docelowej i posiadanego budżetu sprawiają, że coraz więcej firm sięga po takie formy promocji.