Od rana nie działała strona internetowa dawnego Kredyt Banku, dziś połączonego już z BZ WBK. Klienci marki mieli problem z zalogowaniem się do swoich kont i dokonywaniem transakcji. Sądząc po wpisach na facebookowym profilu Kredyt Banku, klienci nie zostali wcześniej uprzedzeni o możliwości wystąpienia problemów.

Źródło: HH/Bankier.pl
Strona internetowa Kredyt Banku od rana nie ładowała się, występowały błędy, a wcześniej przekierowywała się na stronę home.pl, z której użytkownik mógł wywnioskować jakoby nie było takiej domeny, jak „kredytbank.pl”.
„Dlaczego strona kb24.pl nie działa, przekierowuje cały czas na home.pl ???”; „Państwa serwisy nie działają, proszę o informacje jak mogę się zalogować do kb24 jest mi w tym czasie to bardzo potrzebne”; „Państwa domeny nie działają. Proszę o info jak można dostać się do systemu transakcyjnego” – takie wpisy pojawiły się dziś rano na profilu marki Kredyt Bank na Facebooku.
Do systemów dawnego Kredyt Banku (KB24.pl) nie można było zalogować się również przez stronę BZ WBK. /p>
Około godziny 9:30 strona banku zaczęła działać. Jak zapewnia Biuro Prasowe Banku Zachodniego WBK, obecnie zarówno serwis bankowości elektronicznej i strona internetowa marki Kredyt Bank działają poprawnie. Klienci mogą się logować także bezpośrednio ze strony www.kb24.pl.
Komisja Nadzoru Finansowego zezwoliła na połączenie obu banków jeszcze w grudniu ubiegłego roku. W styczniu wpis o połączeniu obu instytucji trafił do Krajowego Rejestru Sądowego. Do tej pory funkcjonowały nadal dwie marki – BZ WBK i Kredyt Bank, jednak oferta tej drugiej stopniowo była ujednolicana. Do dziś zunifikowana została już większość produktów, a pełna fuzja marki Kredyt Bank z BZ WBK planowana była na wrzesień.
kwl/Bankier.pl
