PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćKredyt BankKredyt Bank wprowadza nowe konto z oprocentowaniem do 7 proc.

Kredyt Bank

Kredyt Bank wprowadza nowe konto z oprocentowaniem do 7 proc.

Kredyt Bank 19.05.2011 (16:09)
Konta Kredyt Bank

Od 23 maja Kredyt Bank zaproponuje klientom nowe konto osobiste z oprocentowaniem środków na 7%, 0 zł za prowadzenie, 0 zł za przelewy w Internecie, 0 zł za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i karta do rachunku za darmo. Ekstrakonto Plus jest najwyżej oprocentowanym kontem osobistym w Polsce i najprawdopodobniej w Europie.

Finanse z zasadami


Bank pod koniec ub.r. ogłosił nową strategię, która zakłada rozwój banku w wybranych segmentach klientów indywidualnych zamożnych, średniozamożnych oraz SME i Mid Cap. Ponadto kładzie silny nacisk na pozyskiwanie nowych klientów, zwiększenie efektywności banku, a także poprawę jakości relacji z klientami. Jednym z kluczowych czynników, dzięki któremu Kredyt Bank ma się stać liderem w wybranych produktach jest wzrost satysfakcji klientów oraz wzmocnienie marki banku.

Nowa oferta jest wynikiem pracy nad repozycjonowaniem marki i ma za zadanie wspierać realizację założeń strategii Kredyt Banku. Jest także symbolem zmian wizerunkowych, zachodzących w banku.

– Mamy bardzo dobrą strategię rozwoju banku, jej wdrożenie przynosi konkretne, wymierne efekty. Jednak aby wspomóc jej realizację potrzebna jest bardziej wyrazista marka Kredyt Banku. Przeprowadziliśmy wiele badań, analiz, ankiet oraz warsztatów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Wnioski z nich płynące są takie, że dla klientów ważne jest to, aby w banku czuć się jak prawdziwy klient, partner w biznesie. Oczekują oni uprzejmości, dobrej obsługi, dostępności pracowników, przystępnych cen produktów, przejrzystej oferty i rzetelności. Nie chcą czuć się jak numer rachunku bankowego – dodał prezes M. Bardan. To właśnie z sugestii i opinii klientów powstała koncepcja pasująca do Kredyt Banku czyli „Finanse z zasadami” – powiedział Maciej Bardan, prezes Zarządu Kredyt Banku.

„Finanse z zasadami” to nowa filozofia Kredyt Banku, która będzie kształtować jego wizerunek. To również kanon zasad biznesowych.

Bank będzie zatem od dziś tak zmieniał ofertę produktową, usługi i procesy, aby dać swoim klientom poczucie, iż są jego partnerami, że są dla banku ważni. Nowe pozycjonowanie wsparte będzie aktywnymi działaniami promocyjnymi, nowym hasłem – „Finanse z zasadami” – oraz wykorzystaniem w kampaniach reklamowych uznanego i lubianego duetu Wojciech Mann i Krzysztof Materna.

Ambicją banku jest na trwałe zaistnieć w świadomości klientów jako bank, który świadcząc usługi finansowe chce być blisko klienta, współpracować z nim na zasadach wzajemnego szacunku i zrozumienia potrzeb. Podejmowane obecnie działania mają doprowadzić do zwiększenia siły akwizycyjnej banku poprzez znaczną poprawę oferty oraz podniesienie na stałe standardów obsługi klienta. Już od początku maja w banku trwają intensywne szkolenia pracowników z nowych standardów obsługi klienta.

Nowe Ekstrakonto Plus

Pierwszym krokiem do realizacji celów strategicznych jest Ekstrakonto Plus. Oprocentowanie rachunku jest najwyższe w Polsce i Europie i wynosi aż 7% do kwoty 3 tys. zł.

Zdecydowaliśmy się zaoferować przełomowe konto osobiste, aby przekonać klientów do przejścia do Kredyt Banku. Klienci wykorzystują ROR do bieżących transakcji, inwestując nadwyżki na koncie oszczędnościowym lub na funduszach inwestycyjnych, czy strukturach. Z reguły środki na rachunku bieżącym nie są oprocentowane. My zamierzamy przełamać ten stereotyp oferując 7% do kwoty 3 tys. zł.  Wysokie oprocentowanie w połączeniu z brakiem opłat za podstawowe usługi stanowi o dużej atrakcyjności oferty oraz jest silnym argumentem dla klientów rozważających zmianę banku. My proponujemy im partnerskie i przejrzyste zasady oferty – dla klientów, dla których relacje są ważne – uważa Tomasz Molenda, dyrektor departamentu marketingu Kredyt Banku.

Bank nie pobiera opłat za prowadzenie rachunku, wszystkie przelewy internetowe, wypłaty z bankomatu w całej Polsce. Dodatkowo bezpłatna będzie też karta do rachunku, o ile klient wykona nią miesięcznie min. 5 transakcji bezgotówkowych.  Minimalna kwota miesięcznych wpływów, przy których Bank oferuje bezpłatne funkcje do rachunku to 1 tys. zł. Konto będzie można otwierać także przez Internet.

Środki powyżej 3 tys. zł nie będą oprocentowane, a dla wszelkich nadwyżek Kredyt Bank oferuje Konta Oszczędnościowe lub lokaty oprocentowanie nawet do 6% (dla depozytów z dzienną kapitalizacją.)

Źródło: Kredyt Bank

kredyt bank ror 2011-05-19
Redakcja PRNews.pl
Tagi: kredyt bank ror

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Who is who

Przemysław Przybylski 

Przemysław Przybylski 

Przemysław Przybylski od 2017 r. pełni funkcję…

Agnieszka Światły

Agnieszka Światły

Agnieszka Światły CEO w ASEC S.A. (OTI…

Martyna Kubiak

Martyna Kubiak

Martyna Kubiak – Marketing & Relationship Manager…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców