Ten znany prezenter, dziennikarz telewizyjny i aktor – od 15 lat utrzymuje się w czołówce rankingów popularności. Jest jedną z największych osobowości telewizyjnych i najbardziej rozpoznawalnych gwiazd show-biznesu.
Invest-Bank zamierza wykorzystać nie tylko jego wizerunek zewnętrzny, ale także styl i sposób bycia. Krzysztof Ibisz promuje zdrowy styl życia, aktywnie uprawia sporty – biega, nurkuje; jest abstynentem. Invest-Bank planuje wykorzystanie tego stylu w komunikacji marketingowej.
Większość cech emocjonalnych Krzysztofa Ibisza: jego pogoda ducha; ciepły, serdeczny i życzliwy sposób bycia – jest tożsamych z cechami wizerunkowymi budowanymi przez Invest-Bank (profesjonalizm, zaufanie, bycie lubianym przez klientów, przyjazny i ciepły klimat).
Invest-Bank zamierza wykorzystać wizerunek Krzysztofa Ibisza w akcjach promocyjnych prowadzonych zarówno w mediach tradycyjnych jak i elektronicznych. Zapoczątkuje je emisja billboardów sponsorskich w Telewizji Polsat oraz tzw. mały outdoor na witrynach oddziałów banku. Celem promocji są efekty wizerunkowe, jak i sprzedażowe dotyczące całej gamy produktów dla Klientów indywidualnych oraz firm ( „Dla Ciebie” i „Dla Firm” ).