Popularny „Kubełek Classic” pełny różnych kawałków kurczaka powraca do oferty KFC. W skład kubełka wchodzi 10 różnych kawałków kurczaka (2 kawałki kurczaka, 4 pikantne skrzydełka Hot Wings oraz 4 polędwiczki, tzw. Stripsy). Dla wygody Klienta porcje ułożone zostały osobno w oddzielnych częściach kubełka. Całość uzupełniają dwie porcje frytek. Cena promocyjnego zestawu wynosi 19,99 PLN, co daje oszczędność 30%, gdyby wszystkie składniki kupować osobno.
Wraz z promocją „Kubełek Classic” rozpoczyna się drugi etap kampanii wizerunkowej KFC rozpoczętej w marcu br. Jej celem jest wzmocnienie i budowanie świadomości marki wśród klientów oraz wsparcie sprzedaży w restauracjach. Znane już z telewizji „samopolecające się” kurczaki znowu pojawią się w 15 i 30-sekundowych spotach reklamowych. Będą zachęcały do zakupu nowego zestawu promocyjnego oraz informowały o głównych atutach mięsa drobiowego oferowanego przez sieć restauracji KFC. Reklama ma podkreślić, że kurczaki z KFC są zawsze świeże, niemielone, niemrożone i o unikalnym smaku nadawanym przez oryginalną panierkę (KFC Original Recipe).
Spoty telewizyjne będą emitowane przez cztery tygodnie w stacjach Polsat, TVN4 i TVN7. Uzupełnieniem kampanii będą materiały POS dystrybuowane na zewnątrz i wewnątrz restauracji (bannery, ulotki, naklejki, wkładki do menu, plakaty, placematy).
Promocję opracowała firma Synergy Marketing Partners. Za kreację odpowiada Agencja Red8. Powierzchnie reklamowe zakupił dom mediowy Media Direction.
Promocja „Kubełek Classic” potrwa 8 tygodni i zakończy się 31 października br.