Na początku marca nastąpi oficjalne uruchomienie działu pojazdów używanych. Hasłem kampanii reklamowej tego działu będzie „Kup samochód używany, jak nowy…” gdyż dzięki najbardziej zaawansowanej na rodzimym rynku wyszukiwarce pojazdów używanych, możliwe będzie precyzyjne określenie parametrów technicznych poszukiwanego pojazdu. Wyszukiwarka wiąże się oczywiście z rozbudowanymi formularzami dodawania pojazdów, w których zainteresowani mogą w sposób szczegółowy opisać oferowane auto.
Wśród nowości, w serwisie pojawiła się również możliwość dodawania pojazdów do „koszyka”. Mechanizm koszyka pozwala na precyzyjne porównanie znajdujących się w nim pojazdów, wydrukowanie oraz przesłanie zestawienia wybranych pojazdów na dowolny, podany przez zainteresowanego e-mail.
Mając na uwadze nienajlepszą kondycję branży motoryzacyjnej, abonament roczny za dostęp do platformy – pakiet dla komisów samochodowych i dealerów – obniżono o 40%. Klienci, którzy skorzystają z usług serwisu Moto.PL do końca marca br. mogą liczyć na dodatkowe bonusy przy wprowadzaniu kolejnych usług.
W niedalekiej przyszłości na Moto.PL pojawi się również rozbudowany katalog usług związanych z branżą motoryzacyjną i porównywarka pojazdów nowych.