Kwartalnik Class&Club, przeznaczony dla klientów programu partnerskiego o tej samej nazwie zainicjowanego ponad rok temu przez Raiffeisen Bank Polska, został uznany za najlepszy na świecie nowy magazyn firmowy przez amerykańską Custom Content Council i został uhonorowany nagrodą Złotej Perły.
Jednocześnie drugi numer magazynu Lato 2010 zdobył drugą nagrodę (Silver Pearl Award) w kategorii najlepsza okładka. Wydawcą magazynu jest Novimedia Content Publishing. Uroczystość wręczenia nagród odbyła się w połowie listopada w Nowym Jorku.
Kwartalnik Class&Club miał do pokonania bardzo silną konkurencję. W tym roku do rywalizacji o najważniejsze na świecie nagrody w branży custom i content publishing wystartowało 71 agencji, zgłaszając 569 produkcji. Custom Content Council, która skupia największe agencje specjalizujące się w custom i content marketingu na świecie, przyznaje Pearl Awards od siedmiu lat.
Magazyn wysyłany jest do wszystkich posiadaczy kart kredytowych Class&Club. Można go znaleźć również w salonach partnerów programu. Na 70 stronach poruszane są kwestie związane z codziennym życiem osób aktywnych, mieszkańców większych miast, zainteresowanych kulturą, modą, zdrowiem, sztuką kulinarną, jak również finansami osobistymi.
„Staramy się wybierać i pokazywać najnowsze trendy w świecie mody czy sztuki. Prezentujemy najciekawsze wydarzenia kulturalne z różnych miast Polski. Chcemy podpowiadać naszym czytelnikom, gdzie warto pójść, co obejrzeć i przeczytać. Specjalnie dla nich przeprowadzamy ekskluzywne wywiady z gwiazdami, jak ostatnio z Michaelem Douglasem czy Georgem Clooneyem. Potwierdzeniem wysokiego poziomu edytorskiego naszego magazynu jest wyróżnienie dla okładki właśnie z Clooneyem. Wraz z rozwojem programu będziemy zwiększać nakład i poszerzać sieć dystrybucji” – powiedział Bartosz Porszt, odpowiedzialny za wydawanie kwartalnika Class&Club w Raiffeisen Bank Polska.
Czytelnicy kwartalnika dowiadują się z niego także o nowościach i specjalnych ofertach w programie partnerskim Class&Club. W ostatnich tygodniach do grupy partnerów dołączyła sieć perfumerii Marionnaud. Stale poszerza się także lista partnerów programu Class&More, do którego należą hotele, biura podróży, salony urody czy restauracje.
Źródło: Raiffeisen Bank Polska