9 czerwca rozpoczyna się najnowsza telewizyjna kampania reklamowa firmy Xelion. Doradcy Finansowi. Przez trzy tygodnie spoty reklamowe będą emitowane głównie w stacjach i kałach tematycznych w: TVN24, TVN CNBC, TVN Style, TVN Turbo, Discovery, Animal Planet, Discovery Science, Discovery Word, AXN, Puls, Hallmark, National Geographic, Tele5, Kino Polska, Ale Kino oraz Planete.
Cennikowa wartość kampanii wynosi około miliona złotych.
Koordynacją prac nad przygotowaniem spotu zajmowała się agencja DDB Warszawa, a produkcją CUT CUT. Scenariusz napisali freelancerzy Małgorzata i Tomasz Gruszkowscy.
Spot wyreżyserował Damian Pietrasik, który jako operator kamery współpracuje z czołówką reżyserów, realizując filmy fabularne, teatry telewizji, dokumenty i krótkie formy fabularne oraz spoty reklamowe.
W rolę bohaterki spotu wcieliła się aktorka Katarzyna Anna Małolepsza, znana z wielu sztuk teatralnych oraz epizodów w serialach i filmach fabularnych.
Najnowsza kampania Xelion, podobnie jak poprzednie przekazy reklamowe dotyczy roli Doradcy Finansowego we współpracy z klientem w celu podejmowania dobrych decyzji finansowych. W przekazie reklamowym wyeksponowano przekaz zachęcający do rozmowy o inwestycjach, niezależnie od panującej koniunktury i trendów rynkowych. Reklama przypomina historię wielkiej hossy tulipanowej, w trakcie której w XVII w Holandii, za cebulkę tulipana Semper Augustus można było nabyć dom w centrum miasta. Spekulacje cenami cebulek i kwiatów tulipana doprowadziły setki ludzi do bogactwa, a później ruiny. Dziś można inwestować praktycznie we wszystko. Tylko trzeba wiedzieć, kiedy zacząć, a kiedy powiedzieć dość. Do rozmowy o planowaniu finansowych i podejmowaniu dobrych decyzji finansowych zachęcają Doradcy Finansowi Xelion.