Bank BPH oferuje klientom wsparcie w ramach programu Pomocny Doradca, który umożliwia przeniesienie konta z innego banku oraz załatwienie wszelkich formalności z tym związanych.
Bank BPH jest w pełni przygotowany do procesu przenoszenia rachunków zgodnie z założeniami Rekomendacji Związku Banków Polskich określającej dobre praktyki w zakresie przenoszenia rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych. Rekomendacja weszła w życie 1 stycznia 2010 r. i stanowi odpowiedź na wymogi sformułowane przez Unię Europejską w tym zakresie.
Program Pomocny Doradca istnieje w ofercie Banku BPH już od 4 lat, a w jego ramach Bank BPH świadczy m.in. następujące usługi:
- pomoc w przeniesieniu rachunku z dotychczasowego banku,
- przeniesienie polecenia zapłaty i zleceń stałych,
- udzielenie limitu w saldzie debetowym,
- wydanie od ręki karty debetowej do rachunku,
- powiadomienie pracodawcy, ZUS i Urzędu Skarbowego na życzenie Klienta.
Program Pomocny Doradca pozwala na bezpieczne i szybkie przeniesienie rachunku osobistego do Banku BPH. Klient może aktywnie korzystać z rachunku już w ciągu 24 godzin od jego założenia, a wszystkie formalności załatwi podczas jednej wizyty w Oddziale.
Źródło: Bank BPH