Link4 otrzymał po raz trzeci złote godło „Laur Konsumenta” w kategorii „ Ubezpieczenia komunikacyjne direct” uznanego plebiscytu konsumenckiego. Klienci docenili tym samym innowacje wprowadzone przez towarzystwo. Należą do nich między innymi pakiet ubezpieczeniowy „OC Link4 z samochodem zastępczym”
Marka Link4 zdobyła największą liczbę głosów podczas VIII edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności produktów, marek i usług na krajowym rynku, a tym samym zajęła pierwsze miejsce w programie Laur Konsumenta 2012 w kategorii Ubezpieczenia komunikacyjne direct. W tym roku sondowanie objęło 800 osób w każdej kategorii a Link4 zdobył 30% głosów.
Trudno o lepszy sprawdzian jakości usług świadczonych przez Link4, niż opinie naszych klientów. Wszystkim głosującym dziękujemy za udział w plebiscycie. Przyznane wyróżnienie pokazuje, że polscy konsumenci nie tylko znają markę Link4, lecz przede wszystkim uważają nas za solidnego ubezpieczyciela – mówi Roger Hodgkiss, prezes Link4.
Link4 jest pierwszym towarzystwem w Polsce, które wprowadziło do oferty pakiet ubezpieczeniowy („OC Link4”), dzięki któremu każdy, nawet sprawca kolizji, może skorzystać z dodatkowej usługi, jaką jest samochód zastępczy. – Zgodnie z zasadami rynkowymi w przypadku kolizji to osoba poszkodowana może wystąpić o samochód zastępczy w ramach OC sprawcy. Natomiast w ofercie Link4 świadczenie to gwarantujemy także tym naszym klientom, którzy są sprawcami kolizji i którzy w zdarzeniu poważnie uszkodzili lub zniszczyli swój własny samochód – mówi Bartosz Kwieciński, ekspert ubezpieczeniowy Link4.
Złote godło „Laur Konsumenta” jest kolejnym wyróżnieniem przyznanym Link4 w ostatnim czasie. Wcześniej towarzystwo otrzymało tytuł „Marka Wysokiej Reputacji” w konsumenckim badaniu PremiumBrand 2011, nagrodę Super Brand dla jednej z najsilniejszych marek na polskim rynku oraz tytuł Firma Przyjazna Klientowi.
Natomiast w zeszłorocznym badaniu satysfakcji kierowców z procesu likwidacji szkody z ubezpieczenia auto casco, przeprowadzonych przez TNS Pentor, Link4 okazał się najchętniej rekomendowanym ubezpieczycielem komunikacyjnym spośród wszystkich towarzystw, także tradycyjnych, biorących udział w badaniu.
Źródło: Link4