PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościLet Me Pay – nowy gracz na rynku usług mikropłatności i marketingu

Let Me Pay – nowy gracz na rynku usług mikropłatności i marketingu

Wiadomości 23.10.2012 (12:46)

Rynek e-commerce w Polsce to rynek dojrzały, ale wciąż nienasycony. Najprężniej rozwijającym się sektorem tej branży są obecnie mobilne portfele, które pozwalają na szybkie i łatwe dokonywanie opłat bez konieczności wizyt w banku. Wchodzące właśnie na rynek Let Me Pay idzie o krok dalej łączy wygodę płatności online z portalem społecznościowym.


Za sprawą transformacji ustrojowych polski konsument zmuszony był bardzo szybko oswoić się z nowymi formami płatności i to, co na Zachodzie postrzegane jest jako rewolucja, Polacy przyjęli jako jedną z wielu zmian, które zbliżają nas do zachodniego modelu bankowości, zakupów i client service.

Internauci kupujący w sieci bardzo chętnie sięgają po czasowe oferty rabatowe, uczestniczą w zakupach grupowych i biorą udział w różnego rodzaju programach lojalnościowych. Ponad 75% firm usługowych funkcjonujących w sieci wprowadziło już nowe formy płatności ułatwiające zawieranie transakcji, z których wiele opiera się o różnego rodzaju programach lojalnościowych. Klienci są jednak coraz bardziej wymagający – w zamian za lojalność oczekują dodatkowych korzyści.

Bardzo szybko zaufaliśmy kartom zbliżeniowym i z coraz większym zainteresowaniem spoglądamy w stronę mobilnego portfela. Ponad połowa z nas (58%) deklaruje chęć korzystania z tej formy płatności. Tym chętniej, im częściej towarzyszą jej dodatkowe rabaty lub upominki. Z marketingowego punktu widzenia mobilny portfel nie tylko ułatwia przeprowadzanie transakcji, ale pozwala również na skomponowanie atrakcyjnej oferty cross sellingu.

Ciekawą ofertą poszerzającą dotychczas dostępne usługi e-commerce są mikropłatności, które pozwalają konsumentom dokonywać drobnych zakupów w bezpieczny i tani sposób. Opierają się one na istnieniu wirtualnego portfela obsługiwanego przez instytucję płatniczą providera usługi. Konsument zakłada indywidualne konto z elektronicznym dostępem, przez które może swobodnie dysponować ulokowanymi tam środkami. Zależenie od rodzaju konta i usług, są to fundusze własne wpłacone przez samego użytkownika, bądź środki finansowe udostępnione użytkownikowi przez firmy sponsorujące i reklamodawców.

W ten sposób działa właśnie Let Me Pay, które integruje mikropłatności z portalem społecznościowym i reklamą online wszyscy użytkownicy mogą nawiązywać kontakty i przesyłać sobie wzajemnie mobilne prezenty, czyli wirtualne prezenty wybrane z katalogu marek reklamowanych, którym towarzyszy przelew pieniędzy na konto odbiorcy, aby umożliwić mu zakup reklamowanego produktu w świecie rzeczywistym. Użytkownicy mogą wydać otrzymane pieniądze w handlu tradycyjnym lub wysłać mobilny prezent kolejnej osobie.

Let Me Pay jest narzędziem łączącym wszystkie dotychczasowe kanały komunikacji wirtualnej i mobilnej. Prezenty z konta Let Me Pay mogą być przekazywane nie tylko w ramach serwisu, ale także na dowolny e-mail lub telefon komórkowy. Użytkownicy mają także możliwość dostępu do konta Let Me Pay i zarządzania nim z poziomu telefonu komórkowego, bez konieczności łączenia się z internetem, co z pewnością wpłynie na komfort i szybkość transakcji.

Dzięki specjalnej platformie internetowej przygotowanej przez Let Me Pay reklamodawcy mogą zarządzać przekazywaniem mobilnych prezentów do dużej liczby odbiorców jednocześnie i dzięki takiemu sponsoringowi budować pozytywny wizerunek w oczach konsumentów. Let Me Pay to także narzędzie marketingowe pozwalające na kreowanie targetowanych kampanii reklamowych opartych o dane socjodemograficzne. Ponadto, platforma umożliwia przeprowadzenie kampanii bezpośredniej skierowanej do określonej listy odbiorców np. uczestników programu lojalnościowego reklamodawcy.

Let Me Pay oferuje innowacyjną usługę, która jest odpowiedzią na potrzeby użytkowników poszukujących mobilnych form płatności. Firma nieustannie rozszerza swoją ofertę by jak najlepiej wpisywać w aktualne trendy i poprawiać jakość życia konsumentów.

Więcej informacji na temat Let Me Pay: www.letmepay.com

Badania Market Strategies International, listopad 2011

2012-10-23
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a Kariera w finansach 0 Polacy średnio oceniają mijający rok na rynku pracy. Tylko co trzecia osoba zadowolona z pensji
18.12.2025 (05:23) – informacja prasowa

Polacy średnio oceniają mijający rok na rynku pracy. Tylko co trzecia osoba zadowolona z pensji

Koniec roku sprzyja podsumowaniom. Najnowsza edycja „Barometru Polskiego Rynku Pracy” Personnel Service pokazuje, …

a Analizy 0 Zdolność kredytowa 3-osobowej rodziny ociera się już o pierwszy milion
18.12.2025 (05:21) – informacja prasowa

Zdolność kredytowa 3-osobowej rodziny ociera się już o pierwszy milion

Większość banków gotowa jest już pożyczyć rodzinie ponad 900 tysięcy złotych na zakup mieszkania. Wymagają jednak …

a 0 Saltus Ubezpieczenia Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu
18.12.2025 (05:19) – informacja prasowa

Saltus Ubezpieczenia Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu

SALTUS Ubezpieczenia został oficjalnie ogłoszony Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu na …

a 0 Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć
17.12.2025 (14:48) – informacja prasowa

Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć

W miarę jak rynek będzie się rozwijał, ubezpieczyciele przejdą od ogólnych modeli wyliczeń do szczegółowego audytu …

a 0 BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych
17.12.2025 (14:46) – informacja prasowa

BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych

Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) zainwestował 25 mln euro w fundusz PIMCO European Data Centre Opportunity Fund …

a 0 Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360
17.12.2025 (14:44) – informacja prasowa

Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360

Już działa na rynku Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360, pierwsze w Polsce zintegrowane rozwiązanie …

PRNews.pl

Zobacz również

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

Who is who

Mateusz Czerniawski

Mateusz Czerniawski

Marketing Manager – Vestor Dom Maklerski Posiada…

Monika Charamsa

Monika Charamsa

Monika Charamsa CEO NCS Sp. z o.o.,…

Justyna Niebutkowska-Jończyk

Justyna Niebutkowska-Jończyk

Manager ds. Marketingu i Komunikacji, Europ Assistance…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców