BRE Ubezpieczenia TUiR S.A., twórca internetowej platformy ubezpieczeń komunikacyjnych Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych w mBanku, przygotowało letnie promocje dla posiadaczy aut, którzy w okresie od 2 czerwca do 31 lipca zdecydują się na zakup polisy. W ramach kampanii na kierowców czekają między innymi ubezpieczenie Minicasco w promocyjnej cenie 15,90 zł miesięcznie oraz ochrona prawna za jedyne 10 groszy miesięcznie.
„Lato to oczywiście czas wzmożonych podróży samochodowych i zarazem doskonały moment na zadbanie o bezpieczeństwo swoje, swoich najbliższych, ale również swojego mienia. Niestety statystyki policyjne pokazują, że ciepłe weekendy i sezon wakacyjny to czas wielu wypadków, kolizji i stłuczek. By zadbać o spokojną podróż warto wybrać ubezpieczenie – nie tylko obowiązkowe OC, ale także AC lub Minicasco, które zrekompensują nam ewentualne straty związane z uszkodzeniem auta, kradzieżą bądź nieprzewidzianymi skutkami gwałtownych zdarzeń pogodowych”. – komentuje Magdalena Marciniak z BRE Ubezpieczenia TUiR S.A.
Minicasco BRE Ubezpieczenia jest adresowane do właścicieli samochodów osobowych oraz ciężarowych w nadwoziu osobowym, o wartości rynkowej od 5 do 40 tysięcy złotych oraz w wieku od 3 do 14 lat. Warunkiem objęcia ochroną ubezpieczeniową jest posiadanie przynajmniej jednego sprawnego urządzenia zabezpieczającego przed kradzieżą oraz stan pojazdu umożliwiający jego eksploatację w świetle ustawy prawa o ruchu drogowym.
„W ramach letnich promocji proponujemy klientom mBanku – obok promocji cenowych – dodatkowe wsparcie i zakresy ochrony. Zaoferowaliśmy między innymi ochronę prawną już od 10 groszy miesięcznie. Dzięki temu, w przypadku nieszczęśliwych zdarzeń komunikacyjnych i ewentualnego sporu z ubezpieczycielem, u którego wykupił polisę sprawca zdarzenia, nie będziemy dodatkowo obciążeni kosztami działań prawnych, takimi jak koszty procesu sądowego czy też wynajęcia radcy prawnego. Również w odpowiedzi na zapotrzebowanie kierowców już po raz drugi oferujemy polisę Minicasco w stałej, promocyjnej cenie 15,90 miesięcznie” – dodaje Magdalena Marciniak z BRE Ubezpieczenia.
Rozwiązania oferowane i współtworzone przez BRE Ubezpieczenia zostały nagrodzone m.in.: Srebrnym Parasolem magazynu Home&Market, Godłem Teraz Polska, Laurem Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku 2012, tytułem Firma Roku 2011 przyznanym przez Kapitułę Polskiego Klubu Biznesu, Certyfikatem Najwyższa Jakość – Produkt Roku 2009, 2012 i 2013, w tym specjalnym wyróżnieniem Perła Najwyższej Jakości, a także tytułem Euromarka.
Ponadto, ubezpieczyciel może pochwalić się Rekomendacją Gazety Bankowej oraz tytułem Hit Roku, ALICJA 2007 miesięcznika Twój Styl, EUROPRODUKT – w konkursie pod patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz wyróżnieniem „Indywidualność Rynku – Merkury 2007”. BRE Ubezpieczenia otrzymało również prestiżowy tytuł „Najlepszy partner w biznesie 2012”, nagrodę „Order Finansowy” oraz wyróżnienie specjalne w konkursie „Srebrny Parasol” – przyznane przez redakcję Home&Market – a także nagrodę „Byka” przyznaną przez redakcję Gazety Giełdy Parkiet w konkursie „Byki i Niedźwiedzie” za aplikacje mobilne. W lipcu 2013 Towarzystwo BRE Ubezpieczenia odebrało także wyjątkową nagrodę – Perła Najwyższej Jakości 2013 – przyznaną przez Kapitułę Konkursu Quality International Najwyższa Jakość.