Projekt czołowego blogera w Polsce – Maćka Budzicha stał się faktem. Mediacar, czyli nowatorski pomysł na realizację wywiadów z przedstawicielami polskich startupów oraz branży marketingowo -interaktywnej w samochodzie znalazł sponsora i to nie byle jakiego. Autor Mediafun nawiązał współpracę z Lexusem, jedną z najbardziej presti¿owych marek motoryzacyjnych na świecie.
Maciej Budzich prowadzi swojego bloga od 2006 roku. Od tamtego czasu stał siê jednym z
najbardziej znanych i opinotwórczych blogerów w Polsce. Na łamach Mediafun pisze o mediach, reklamie, Internecie oraz wszelkich zmianach zachodzących w polskiej blogosferze. Zainteresowanie tematykę innowacji i częste komentowanie nowinek technologicznych przez Macieja Budzicha, sprawiły, że Lexus uznał go, za doskonałego rzecznika marki w internecie.
– Dlaczego wnętrze auta to doskonałe miejsce na rozmowę? – przekornie pyta Maciek Budzich – Wygodne fotele, niepowtarzalne wzornictwo i idealna cisza oraz najnowsza technologia, która oferuje samochody marki Lexus, czy można sobie wyobrazić lepsze do tego miejsce?
Dzięki wywiadom z cyklu Mediacar, widzowie będą mogli zajrzeć do stylowych wnętrz najnowszych modeli samochodów marki Lexus oraz posłuchać ciekawych rozmów. Gośćmi Maćka Budzicha będą ludzie z branży technologicznej, młodzi przedsiębiorcy, którzy pragną swoimi mniej lub bardziej innowacyjnymi pomysłami podbić rynek. Nie zabraknie także przedstawicieli polskiego rynku marketingowego oraz gwiazd.
– Jesteśmy bardzo ciekawi przebiegu projektu oraz dialogu, który, mamy nadzieję, w ten sposób uda się nam nawiązać z internautami – mówi Mariusz Grzesiak, Kierownik Sekcji Lexus Polska – Mediacar jest niezwykle innowacyjnym przedsięwzięciem, a innowacyjność to jedna z naczelnych wartości naszej marki – dodaje Mariusz Grzesiak.
Źródło: Lexus Financial Services