Liberty Direct rusza z nową kampanią telewizyjną promującą ubezpieczenia mieszkań i domów. Bohaterem 15- i 30-sekundowych animowanych spotów jest Złośliwość Losu, zabawna postać znana odbiorcom także z innych reklam ubezpieczyciela.
Najnowszy spot wykorzystuje motyw wakacyjnych wyjazdów. Przedstawiona w nim Złośliwość Losu tylko czeka, aż wyjedziemy na urlop i pozostawimy dom bez opieki, żeby powiadomić o tym rabusiów. Na szczęście w Liberty Direct możemy ubezpieczyć się od skutków kradzieży, kupując polisę przez Internet, telefon lub u zaufanego Agenta. Kampania promuje przede wszystkim ochronę domu i mieszkania, jednak wymieniając wszystkie dostępne opcje zakupu, ubezpieczyciel pragnie też zwrócić uwagę na kanał sprzedaży tradycyjnej, który od kilku lat intensywnie rozwija.
Spoty będą emitowane na antenie TVP, TVN, Polsatu oraz stacji tematycznych. Za kreację odpowiada agencja Adsalt. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media.
Spoty są dostępne na: https://www.youtube.com/watch?v=KJEeqgG2Esw oraz