Do zespołu Działu Marketingu i Kanału Direct Liberty Direct dołączyły dwie nowe osoby – Agnieszka Durst-Wilczyńska, koordynator ds. Komunikacji z Klientem oraz Justyna Kowalczyk – kierownik ds. Sprzedaży Internetowej
Agnieszka Durst-Wilczyńska będzie współtworzyć i realizować strategię marketingową i komunikacyjną ubezpieczyciela. Przez ostatnie 8 lat pracowała w Avivie, gdzie początkowo odpowiadała za opracowanie założeń i koordynację działań marketingowych dla linii produktów majątkowych skierowanych do klientów indywidualnych i korporacyjnych. Następnie zajmowała się opracowywaniem i implementacją strategii zarządzania treścią dla marki Aviva w kanałach cyfrowych. Wcześniej przez 12 lat pracowała w departamencie Marketingu DB Schenker Sp. z o.o. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również studia podyplomowe z psychologii reklamy.
Justyna Kowalczyk będzie kierować zespołem odpowiedzialnym za realizację kampanii online oraz sprzedaż internetową. Z marketingiem interaktywnym związana jest od 2006 roku. Pierwsze doświadczenia w tym zakresie zdobywała w agencjach interaktywnych Przeagencja oraz GonnaBe na stanowisku Project Managera. W 2009 roku rozpoczęła pracę w dziale Marketingu firmy Aviva, gdzie współtworzyła i optymalizowała kampanie online dla ubezpieczeń majątkowych w kanale Direct. Następnie, od sierpnia minionego roku zarządzała zespołem odpowiedzialnym za aktywności online całej marki Aviva. Ukończyła kierunek Zarządzanie, specjalizacje Marketing i Zarządzanie Strategiczne w Szkole Głównej Handlowej.