Liberty Direct dołączyła do grona laureatów ogólnopolskiego programu certyfikującego „Firma Przyjazna Klientowi”. Nagroda jest potwierdzeniem wysokiej jakości obsługi klientów oferowanej przez ubezpieczyciela.
W ramach procesu certyfikującego Liberty Direct zostało poddane niezależnemu badaniu prowadzonemu przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, która podczas wywiadów telefonicznych zapytała blisko 700 klientów o satysfakcję, szczegółową ocenę jakości współpracy, obsługę klienta na infolinii, a także o rekomendację produktów ubezpieczyciela. Wynik uzyskany przez Liberty Direct był bardzo wysoki i wyniósł aż 92%.
– Chcąc otrzymać Godło Firma Przyjazna Klientowi, musieliśmy uzyskać najwyższe oceny w zakresie oferowanej Klientom jakości obsługi, wiedzy pracowników, jak również ich umiejętności, sprawdzanych w trakcie anonimowych badań. Ten trudny test udało nam się zdać z doskonałą oceną, z czego jesteśmy bardzo dumni – powiedział Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct.
Poza Godłem Firma Przyjazna Klientowi Liberty Direct otrzymało w tym toku nagrodę Gwiazda Jakość Obsługi oraz złoty Laur Konsumenta2013. Rok wcześniej firma została ponadto nagrodzona godłem „Dbamy o Jakość Obsługi 2012” oraz nagrodą „Laur Konsumenta Odkrycie Roku 2012”.
– Program Firma Przyjazna Klientowi istnieje na rynku polskim od 10 lat i adresowany jest do wszystkich firm i instytucji na terenie Polski, które w sposób odpowiedzialny myślą o doświadczeniach swoich klientów (Customer Experience). Dotychczas audytom poddało się ponad 1000 firm i instytucji ze wszystkich sektorów i branż – mówi Katarzyna Chałas, specjalista ds. marketingu i PR Fundacji Obserwatorium Zarządzania.
