Proces likwidacji szkód kojarzy nam się zwykle z długim oczekiwaniem na załatwienie sprawy i różnymi innymi trudnościami. Samych likwidatorów uważamy zaś za osoby szukające dziury w całym. Wkrótce może się to jednak zmienić. Likwidacja szkód ma stać się prostsza, a zajmujące się nią osoby mają być postrzegane bardziej jako opiekunowie.
Takie zmiany wprowadza grupa ubezpieczeniowa Uniqa Polska. Wdrażamy program Opiekun klienta. W ramach programu wprowadzamy nowoczesną aplikację UNIQA Smart. Dzięki niej maksymalnie skracamy proces likwidacji szkód. Nasi klienci nie będą musieli oczekiwać na wizytę likwidatora technicznego. Oględziny uszkodzonych pojazdów bądź zalanych mieszkań będą mogli w prosty sposób wykonać sami mówi w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl Grzegorz Smolarczyk, dyrektor Departamentu Odszkodowań i Świadczeń UNIQA.
Towarzystwo ubezpieczeniowe zamierza też ograniczyć podział na agentów ubezpieczeniowych i likwidatorów szkód. Staną się oni opiekunami klienta, łączącymi kompetencje obu grup. Ich rolą będzie zarówno przeprowadzanie klienta przez proces likwidacji szkód, jak i sprzedawanie produktów ubezpieczeniowych. Czy zmiana ta oznacza początek rewolucji na polskim rynku ubezpieczeń? Czas pokaże.
dostarczył infoWire.pl