Systemy Comarch będą wspierały pracowników Link 4 Life oraz konsultantów w Call Center w realizacji wszystkich procesów biznesowych, a także pozwolą na dynamiczny rozwój oferty produktowej. Dodatkowo Link 4 Life zdecydowało się na wdrożenie systemu, który umożliwi klientom Link 4 Life zawieranie umów ubezpieczeniowych i ich późniejszą obsługę poprzez Internet.
– Strategią firmy Link 4 Life jest innowacyjne zastosowanie kanału direct w dystrybucji i obsłudze ubezpieczeń na życie, poparte wprowadzaniem nowatorskich produktów. Strategia ta stała się przyczynkiem do wyboru systemów Comarch, gwarantujących jeszcze lepszą automatyzację procesów biznesowych oraz możliwość szybszego i sprawniejszego oferowania nowych produktów – mówi Agnieszka Patoleta, członek zarządu Link 4 Life.
Firma Comarch od lat funkcjonuje na rynku ubezpieczeń oraz monitoruje wszelkie nowe trendy światowe kierowane właśnie na ten rynek. Dzięki temu jest w stanie proponować rozwiązania, które wyprzedzają obecne zapotrzebowania towarzystw ubezpieczeniowych, jednak mogą stanowić o konkurencyjności prowadzonego biznesu.
Comarch ma w ofercie kompleksową gamę produktów zarówno dla Towarzystw Ubezpieczeń na Życie, jak i ubezpieczeń majątkowych. Kilkunastoletnia obecność Comarch na rynku rozwiązań IT dla sektora ubezpieczeń zaowocowała doświadczeniem pracowników firmy, które umożliwia sprawne wdrożenie systemów IT w towarzystwach ubezpieczeń.