PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaLink4: razem jest taniej – oferty dla stałych klientów

Link4: razem jest taniej – oferty dla stałych klientów

Ubezpieczenia 24.11.2010 (14:02)

Czy tylko zmiana ubezpieczyciela gwarantuje lepszą ofertę? Link4, pionier i lider ubezpieczeń direct  udowadnia, że tak nie jest. Stali klienci towarzystwa mogą obniżyć koszty polisy korzystając ze specjalnych programów: Razem Taniej, Kolejne Auto czy zniżki na ubezpieczenie mieszkania Dom.

Wśród klientów towarzystw ubezpieczeniowych panuje przekonanie, że osoby, które podpisują nowe umowy otrzymują lepsze warunki niż ci, którzy przedłużają współpracę. Przy wyborze towarzystwa warto więc zainteresować się tym, co dany ubezpieczyciel oferuje stałym klientom.

– W Link4 przygotowując ofertę dla stałego klienta kierujemy się jedną zasadą – klient musi wiedzieć, że doceniliśmy fakt, że nas wybrał. Każdy klient liczy na to, że odnawiając polisę jej cena nie będzie wyższa od dotychczasowej. Jednak elementy, które mają wpływ na składkę dynamicznie się zmieniają. Na część z nich nie mamy wpływu. Przykładem niech będą choćby czynniki ogólno rynkowe, jak m.in. coroczne podwyżki roboczogodzin w warsztatach, podwyżka stawki VAT oraz wzrost sum gwarancyjnych w OC. Wpływają one na ryzyko szacowane przez każde towarzystwo. Dlatego też oferujemy kilka rozwiązań dla aktualnych klientów, dzięki którym mogą oni obniżyć koszt ubezpieczeń bez konieczności zmiany zakresu ubezpieczenia. Co więcej, zyskuje też znajomy czy członek rodziny, którego nasz klient poleca do ubezpieczenia – mówi Bartosz Kwieciński, dyrektor ds. Utrzymania i Retencji Klientów w Link4.

Razem Taniej

Zgodnie z maksymą, że warto polecać to, co dobre, Link4 stworzyło specjalny program „Razem Taniej”. Mechanizm promocji jest prosty – bonusy zyskuje klient ubezpieczyciela polecający nową osobę, jak również osoba, która z takiego polecenia skorzystała.

– Nasze badania pokazują, że ponad 80% naszych klientów deklaruje zadowolenie z naszych usług. Część z nich poleca nas swoim znajomym i rodzinie. Dlatego też zdecydowaliśmy się wprowadzić nowe warunki programu „Razem Taniej”. Zamiast procentowych bonusów wprowadziliśmy system nagradzania kwotowego – podkreśla Kwieciński.

W ramach programu „Razem Taniej” każdy klient Link4, który poleci kolejnego otrzyma prezent w postaci bonu o wartości 50 złotych, gdy osoba polecana zdecyduje się na ubezpieczenie OC lub 100 złotych, gdy osoba polecana zdecyduje się na pakiet OC+AC. Jednocześnie zyskuje i druga strona. Nowy klient, który zawarł umowę z polecenia zadowolonego klienta, dostaje zniżkę przy zakupie ubezpieczenia w takiej samej wysokości jak otrzymany bon przez stałego klienta.

Kolejne auto

Inną ofertą specjalną dla stałych klientów Link4 jest program „Kolejne auto”. Ta propozycja adresowana jest do tych, którzy mając ubezpieczony pojazd w Link4, chcą wykupić polisę na kolejny samochód w towarzystwie. W zależności od wybranego zakresu mogą zaoszczędzić od 50 złotych w przypadku zakupu samego OC, aż do 100 złotych przy zakupie pakietu OC+AC. Z programu zniżkowego „Kolejne auto” klienci Link4 mogą skorzystać w dowolnym momencie trwania aktualnej umowy ubezpieczeniowej.

Zniżki na mieszkanie

Stali klienci Link4 mogą też liczyć na specjalne bonusy związane z zakupem polisy mieszkaniowej Dom oferowanej przez towarzystwo. Każdy klient Link4, który odnawia ubezpieczenie komunikacyjne może skorzystać z dedykowanej promocji mieszkaniowej i dostać nawet 3 miesiące darmowej ochrony. Wysokość rabatu zależy od rodzaju odnawianego produktu.  Przy zakupie polisy OC na kolejny rok klient Link4 otrzymuje dwa miesiące ochrony mieszkaniowej gratis. Przy odnowieniu pakietu OC+AC – darmową ochronę mieszkania w ramach produktu Dom klient dostanie na 3 miesiące.

– Co ważne, nasz stały klient może skorzystać z programu rabatowego na ubezpieczenie Dom w dowolnym momencie trwania kolejnej polisy. Co jest oczywistą konsekwencją faktu, że nie zawsze klient może kupić ochronę mieszkaniową wraz z odnowieniem polisy komunikacyjnej, bo np. dotychczasowe ubezpieczenie mieszkania kończy mu się w innym terminie – zaznacza  Marlena Piekut, dyrektor Departamentu Odnowień i Dosprzedaży Link4.

Warto pamiętać, że zniżki przysługują też nowym klientom, którzy zdecydują się na dokupienie ubezpieczenia mieszkaniowego Dom w trakcie trwania ich pierwszej polisy w Link4.

Wymienione programy specjalne to nie koniec korzyści dla stałych klientów Link4. Dodatkowo wybrane produkty ubezpieczyciela (np. Kluczyki Plus, Szyby 24) są oferowane klientom odnowieniowym w niższej cenie.

Źródło: Link4

link4 ubezpieczenia 2010-11-24
Redakcja PRNews.pl
Tagi: link4 ubezpieczenia

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Who is who

Beata Wójcik

Beata Wójcik

Rzecznik prasowy, Allianz Urodzona w Warszawie. Absolwentka…

Arkadiusz Bruliński

Arkadiusz Bruliński

Kierownik Zespołu PR i Nowych Mediów w…

Emilia Kasperczak

Emilia Kasperczak

Specjalista ds. relacji z mediami, mBank Emilia…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców