Link4 przygotował specjalną promocję dla użytkowników Naszej Klasy. Od 9 lutego przez kolejnych 6 tygodni internauci mogą sprawdzić jakimi są kierowcami, biorąc udział w Narodowym Teście Kierowców.
Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku Link4 jako towarzystwa promującego bezpieczeństwo na drodze oraz wsparcie sprzedaży produktów ubezpieczyciela. Podobnie jak w dotychczasowych kreacjach Link4 i tutaj wykorzystywany jest humor. Poszczególne opisy zostały przygotowane z lekkim przymrużeniem oka.
Test jest połączeniem zabawy i konkursu. Składa się on z 10 żartobliwych pytań testowych dotyczących bezpieczeństwa na drodze. Na koniec zaś użytkownicy portalu odpowiadają na pytanie otwarte, czego oczekują od ubezpieczenia samochodu. Po wypełnieniu testu każdy uczestnik Narodowego Testu Kierowców zostanie przypisany do jednego z sześciu profili kierowców.
Uczestnicy testu mogą też liczyć na atrakcyjne nagrody. Każdy, kto odpowie na pytanie oraz wypełni formularz, otrzyma od Link4 nagrodę gwarantowaną czyli 5% zniżki na ubezpieczenie samochodu. Dla autorów najciekawszych odpowiedzi towarzystwo przygotowało dodatkowe nagrody – 30 programów Automapa oraz 3 weekendowe kursy bezpiecznej jazdy.
– To innowacyjny projekt oparty na dotarciu do ściśle określonej grupy odbiorców. Wpisuje się w zapowiedzianą wraz z rebrandingiem strategię bezpośredniego angażowania konsumentów w dialog z marką Link4. Poprzez wykorzystanie żartobliwej formy konkursu chcemy dodatkowo przełamać stereotypowe podejście do ubezpieczeń jako hermetycznych i nudnych – podkreśla Maciej Marszałek, dyrektor Departamentu eBusiness w Link4.
W prace nad Narodowym Testem Kierowców Link4 zaangażowane są agencje: Ogilvy Interactive oraz Symetria.
Test potrwa do 21 marca. Ubezpieczyciel nie wyklucza jego przedłużenia.
Źródło: Link4