Firma Przyjazna Klientowi to ogólnopolski Program Certyfikacyjny kierowany do firm i instytucji, które chcą potwierdzić wysoką jakość obsługi Klientów oraz skuteczność zarządzania relacjami z Klientami.
Program w szczegółowy sposób bada politykę sprzedaży i obsługi klienta w organizacji. Badanie obejmuje zarówno samą organizację, jak i jest przeprowadzane wśród Klientów firmy, którzy wypowiadają swoje opinie na temat jakości obsługi.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że po raz kolejny Klienci Link4 uznali naszą firmę za godną zaufania, profesjonalną oraz przyjazną.” – powiedział Roger Hodgkiss, prezes Link4.
Organizatorem Programu jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania – organizacja non-profit, zajmującą się problemami edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu.
Tytuł Firma Przyjazna Klientowi jest kolejnym wyróżnieniem przyznanym Link4 w ostatnim czasie. Wcześniej towarzystwo otrzymało tytuł „Marka Wysokiej Reputacji” w konsumenckim badaniu PremiumBrand 2011, nagrodę Super Brand dla jednej z najsilniejszych marek na polskim rynku oraz Złote Godło „Laur Konsumenta” (po raz trzeci).
Natomiast w zeszłorocznym badaniu satysfakcji kierowców z procesu likwidacji szkody z ubezpieczenia auto casco, przeprowadzonych przez TNS Pentor, Link4 okazał się najchętniej rekomendowanym ubezpieczycielem komunikacyjnym spośród wszystkich towarzystw, także tradycyjnych, biorących udział w badaniu.
Źródło: Link4