Podstawą działania Link4 jest model ubezpieczeń direct, który umożliwia kontakt z ubezpieczycielem przez całą dobę, za pośrednictwem telefonu lub Internetu. Teraz Link4 rozszerza ten model ubezpieczeń na ubezpieczenia nieruchomości. Klienci mogą bez wychodzenia z domu zapoznać się z ofertą Link4, otrzymać wyliczenie składki i zawrzeć umowę ubezpieczenia swojego mieszkania lub domu, podczas kilkuminutowej rozmowy. Ubezpieczając nieruchomość w Link4, klient sam decyduje o wysokości sumy ubezpieczenia, co pozwala znacznie skrócić proces zawierania umowy oraz dostosować ubezpieczenie do jego indywidualnych potrzeb.
Ubezpieczony otrzymuje polisę oraz Ogólne Warunki Ubezpieczenia pocztą, a składkę może opłacić przelewem po odebraniu przesyłki lub kartą kredytową podczas rozmowy telefonicznej.
Klient może zgłosić szkodę dotyczącą jego mieszkania lub domu telefonicznie. Bezpośrednio po zgłoszeniu, całodobowe centrum telefoniczne Link4, organizuje pomoc oraz umawia spotkanie z niezależnym rzeczoznawcą, który przeprowadza oględziny powstałych w domu szkód i przygotowuje dokumentację potrzebną do wypłaty odszkodowania.
Nowa oferta jest skierowana do stałych klientów Link4. Zawierając umowę ubezpieczenia samochodu na kolejny rok, obecni klienci Link4 mogą teraz wykupić również ubezpieczenie mieszkania lub domu, wybierając wariant Dom Plus 24 lub Dom 24.
Wariant Dom Plus 24 obejmuje nie tylko ubezpieczenie nieruchomości oraz stałych elementów jej wykończenia, instalacji i szyb, ale dotyczy również wyposażenia domu lub mieszkania – w tym sprzętu RTV i AGD. W ramach pakietu Dom Plus 24 Link4 zapewnia również ubezpieczenie domowników od odpowiedzialności cywilnej. Poza sytuacjami takimi, jak na przykład pożar, czy zawalenie się nieruchomości, ubezpieczenie OC dotyczy także szkód powstałych w związku z posiadaniem zwierząt domowych. Ponadto obejmuje ono również szkody wyrządzone przez dzieci, a także koszty uzyskania pomocy prawnej w przypadku roszczeń wobec ubezpieczonego.
Dodatkową korzyścią pakietu Dom Plus 24 jest bezpłatnie dołączone Assistance Domowe, zapewniające szeroki zakres świadczeń. Należy do nich między innymi assistance medyczne w razie nieszczęśliwego wypadku, gwarantujące wizytę lekarza lub pielęgniarki oraz zorganizowanie i pokrycie kosztów transportu medycznego lub dostawy leków. W ramach Assistance Domowego klienci Link4 mają także nielimitowany, całodobowy dostęp do infolinii medycznej, gdzie – pod numerem podanym w polisie – mogą porozmawiać z uprawnionym lekarzem, a także uzyskać informację o lekach, ich działaniu, interakcjach z innymi środkami, przeciwwskazaniach itp.
Assistance Domowe zapewnia również pomoc w typowych sytuacjach związanych z awariami w domu; Link4 pokryje koszt interwencji fachowca (na przykład: ślusarza, elektryka lub hydraulika), zorganizuje i opłaci naprawę sprzętu RTV lub AGD w domu albo pokryje koszt transportu do autoryzowanego serwisu.
Klienci, korzystający z Assistance Domowego Link4, mają też do dyspozycji telefoniczne usługi informacyjne – jak między innymi: informacja o usługodawcach, informacja o służbach pierwszej pomocy medycznej, informacja o służbach użyteczności publicznej.
Klienci, zainteresowani podstawowym zakresem ochrony ubezpieczeniowej domu lub mieszkania mogą skorzystać z wariantu Dom 24, który obejmuje standardowe ubezpieczenie nieruchomości – w tym stałych elementów jej wykończenia, instalacji i szyb – od pożaru oraz innych zdarzeń losowych.