Lion’s Bank poinformował swoich klientów o planowanych zmianach w sieci oddziałów. W przyszłym tygodniu bank zamknie trzy oddziały w Warszawie, Gdańsku i Lublinie. To m.in. efekt rosnącej popularności kanałów elektronicznych.
Od 13 sierpnia obsługa klientów warszawskiego oddziału Lion’s Banku przy ulicy Domaniewskiej 39 zostanie przeniesiona do oddziału w Al. Jerozolimskich 63. Klienci oddziału znajdującego się na gdańskiej Starówce, przy ulicy Stągiewnej 13/1 będą obsługiwani w placówce w Gdyni, zlokalizowanej w Al. Zwycięstwa 241. Z kolei obsługa klientów lubelskiego oddziału przy ulicy Jana Sawy 2 zostanie przeniesiona na ulicę Zesłańców Sybiru 5.
Już wcześniej podobną zmianę bank wdrożył w Łodzi. Obsługa klientów została przeniesiona do oddziału znajdującego się na ulicy Drewnowskiej 58. Bank tłumaczy te zmiany potrzebami biznesowymi, dbałością o najwyższą jakość obsługi klientów i rosnącą popularnością kanałów elektronicznych.
– W dobie szerokiego dostępu do bankowości elektronicznej liczba spraw załatwianych w oddziałach banków spada. Aby zapewnić, tak istotną dla nas, jakość usług w placówkach, zdecydowaliśmy się skoncentrować tradycyjną obsługę klientów w jednym oddziale w danym mieście – informuje biuro prasowe Idea Banku.
Od poniedziałku bank będzie dysponował siecią 8 oddziałów – po jednym w każdym z miast: Warszawa, Gdynia, Poznań, Katowice, Kraków, Łódź, Lublin, Wrocław.