Otwarte przyjęcie i niesłabnące zainteresowanie czytelników „Logo” oraz wyniki średniej sprzedaży w wysokości 77 028 egzemplarzy (średnie rozpowszechnianie płatne razem, ZKDP kwiecień – wrzesień 2005) sprawiło, że zdecydowaliśmy się zamienić ten kwartalnik w miesięcznik. Chcemy podążać za zainteresowaniami naszych czytelników, a rzeczywistość zmienia się teraz tak dynamicznie, że forma miesięcznika wydaje się odpowiedniejsza. Z drugiej strony chcemy najpełniej zagospodarować niszę, którą wypełniło pojawienie się na rynku „Logo” pierwszego czasopisma lifestylowo-shoppingowego dla mężczyzn – powiedział Jarosław Matuszewski, dyrektor Promocji Czasopism Agory.
W miesięczniku „Logo” pojawią się nowe kolumny: „Logo z klasą” – cykl poświęcony klasycznym markom będącym symbolem wśród produktów w swojej kategorii oraz „Raport” – kolumna prezentująca dziennikarskie opisy podróży i wybranych wydarzeń. Redakcja zapowiada też przegląd nowości kulturalnych, recenzje książek, filmów DVD i płyt muzycznych oraz więcej artykułów o tematyce lifestylowej.
Marcowemu wydaniu „Logo” towarzyszy kampania reklamowa obejmująca telewizję (TVP, TVP 3, Discovery, Canal+ Sport, National Geographic, Kino Polska, Ale Kino!, Planete, Europa Europa, TVN, TVN 24, TVN Turbo, Polsat Sport), outdoor (reklama na przystankach), internet (gazeta.pl i Wp.pl) oraz dzienniki i czasopisma Agory. Autorem kampanii jest Dział Marketingu Czasopism Agory, który przy kreacji kampanii telewizyjnej współpracował z domem produkcyjnym BadiBadi.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starlink. W planowaniu kampanii w internecie brał udział Dział Marketingu Czasopism Agory. Kampania rusza 1 marca 2006 r.