Plakaty przedstawiają butelki lub puszki Coca-Cola ułożone w symbole kojarzące się z poszczególnymi miastami i opatrzone odpowiednio dobranym komentarzem. W Poznaniu obrazek komentuje hasło: „Wpadniemy na siebie na rynku”. W Katowicach plakat podpisano hasłem: „Dla szalejących w spodku”. W Warszawie użyty slogan głosi: „Radość, Wola, Coca-Cola…” nawiązując w ten sposób do nazw warszawskich dzielnic i osiedli.
Dostosowane do miejsca wywieszenia plakaty zawisną na bilboardach także w Trójmieście, Bydgoszczy, Krakowie, Łodzi, Lublinie, Szczecinie i Wrocławiu.
Przygotowane plakaty są częścią międzynarodowej kampanii Coca-Cola „Para Todos” (hiszp. „dla wszystkich”), która w Polsce jest realizowana od początku stycznia 2005 r. Oparte na podobnej koncepcji reklamy powstały także w innych krajach m.in. Argentynie, USA, Austrii, czy Rosji. Polską kreację reklam tej kampanii przygotował warszawski oddział Publicis. Nad realizacją reklam outdoorowych pracował zespół agencji w składzie: Michał Nowosielski (dyrektor kreatywny), Marcin Zbrożek (Art Director), Tomasz Piątek (Copywriter), Adam Miecznikowski (Group Account Director) i Katarzyna Hajduk (Account Supervisor).
Przykład reklamy można obejrzeć w Internecie pod adresem: http://www.publicis.pl/kampanie.php?i=paratodos