„Zaczynając subskrypcję przeszło miesiąc temu Pocztowy nie informował, jaką sprzedaż lokaty chce osiągnąć. W końcu minionego roku całkowita wartość depozytów klientów zgromadzonych na rachunkach w należącym do Poczty Polskiej i PKO BP banku przekraczała 2,5 mld złotych.”, pisze „Parkiet”.
„- Dla Pocztowego liczył się przy okazj i promocji lokaty nie tylko wymiar finansowy, ale również wizerunkowy. Chodziło o pokazanie Pocztowego jako polskiego banku, któremu bliskie są polskie emocje związane z piłkarskimi mistrzostwami, i który może stworzyć całkowicie nowy, ciekawy i bardzo dobry produkt” – przekazał nam Bartosz Trzciński z biura zarządu banku.
W pierwszym miesiącu oprocentowanie lokaty wynosi 8 proc. W kolejnych sześciu miesiącach oprocentowanie uzależnione będzie od wyników biało-czerwonych na Mistrzostwach: za udział Polaków w Mistrzostwach 2 proc., za każdy wygrany mecz 1 proc., za każdy remis 0,5 proc. Gdyby nasi piłkarze okazali się najlepsi klient może otrzymać nawet 8 proc. w skali roku.
Więcej w „Parkiecie”.