Od maja 2005 roku, największy polski portal internetowy, Onet.pl dzięki porozu-mieniu zawartemu z paneuropejską siecią Web.De otworzył przed polskimi re-klamodawcami możliwość szerokiego dostępu do rynków europejskich: 23 krajów oraz 70 milionów potencjalnych klientów.
Adam Samsel, odpowiedzialny za projekty międzynarodowe Onet.pl: ustanowili-śmy nowy standard, oddając do dyspozycji klientów możliwości szczególnie ko-rzystne zwłaszcza dla tych podmiotów które chcą zaistnieć na zagranicznych ryn-kach, stawiając na globalną strategię działania. Z wielkim zadowoleniem i satys-fakcją odnotowujemy szybki wzrost zainteresowania ofertą. LOT to pierwszy, tak poważny kontrahent, który zdecydował się na wykorzystanie naszego potencjału.
Kampanię LOT emituje za pośrednictwem Onet.pl potentat francuskiego interne-tu: serwis Wanadoo. Dzięki niej francuscy internauci dowiedzą się o specjalnej ofercie przelotów z Francji do Polski, a LOT liczy na wymierne efekty sprzedażo-we na tym rynku. Kampanię zaplanował i kupił mOne, interaktywny dział domu mediowego Mindshare Polska.
Anna Sakowicz, dyrektor mOne: Francja jest pierwszym rynkiem, na którym zde-cydowaliśmy się zrealizować kampanię dla naszego klienta za pośrednictwem portalu Onet.pl. Do tej pory działania na innych rynkach prowadziliśmy bezpo-średnio lub przy pomocy lokalnych biur Mindshare.
… i pierwsza kampania zrealizowana w Onet.pl przez Web.De
Do końca drugiego tygodnia października trwała pierwsza kampania zrealizowana przez Onet.pl dla Daimler Chrysler za pośrednictwem portalu Web.De. Kampania miała na celu budowę świadomości marki Dodge.
Adresowana głównie do klienteli męskiej, emitowana była na serwisach motory-zacyjnych oraz sportowych.
Kontynuacja uwieńczonego sukcesem przedsięwzięcia planowana jest na koniec bieżącego roku.
