3 października rusza nowa kampania Banku Zachodniego WBK. Po sukcesie akcji #12zawodnik, organizowanej w czasie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2016, bank ponownie postawił na najpopularniejszą dyscyplinę sportową w swojej komunikacji marketingowej. Tym razem obok Mateusza Borka zobaczymy bramkarza polskiej reprezentacji – Łukasza Fabiańskiego. Pierwsza odsłona kampanii dotyczyć będzie Konta Godnego Polecenia.
-Nasza wiosenna kampania okazała się sukcesem. Była angażująca, wychodziła poza utarte schematy komunikacji. Mimo że nie byliśmy oficjalnym sponsorem Mistrzostw Europy 2016, nasza marka była wskazywana jako jedna z najaktywniejszych w tym czasie. To wynik obecności we wszystkich kanałach dotarcia do klienta, z silnym uwzględnieniem social media oraz spójności działań. Oczywiście kluczowy był sportowy kontekst. Polacy kochają piłkę nożną i związane z nią emocje. Kolejne badania i rankingi pokazują, że temat futbolu jest nieustannie bardzo nośny, dlatego postanowiliśmy kontynuować tę drogę. Do współpracy przy nowej kampanii zaprosiliśmy ponownie Mateusza Borka, ale tym razem występuje z nim Łukasz Fabiański, niewątpliwie jeden z bohaterów tegorocznych rozgrywek. Już niedługo będzie można się przekonać, jak ciekawy stworzyli duet -opowiada Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Banku Zachodniego WBK.
Tłem dla nowej kampanii Banku Zachodniego WBK są eliminacje do Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018. Ma to budować w oczach odbiorców wizerunek banku, który jest silnie związany z piłką nożną, rozumie piłkarskie emocje i z pasją uczestniczy we wspólnym kibicowaniu.
Z oferty Konta Godnego Polecenia od 3 października br. do końca stycznia 2017 r. mogą skorzystać nowi klienci Banku Zachodniego WBK. Regulamin oferty dostępny jest na www.bzwbk.pl