Od 1996 roku związany z rynkiem finansowym i kapitałowym. Do 1998 roku był PR managerem w Konsorcjum Raiffeisen Atkins (firma zarządzająca NFI Progress), gdzie odpowiadał m.in. za działania marketingowe i PR związane z debiutem giełdowym funduszu. Następnie przez trzy lata pełnił funkcję PR managera oraz dyrektora marketingu i PR w Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych Skarbiec. Odpowiadał m.in. za działania marketingowe i PR wprowadzające na rynek nowe typy funduszy inwestycyjnych – m.in. pierwszy na polskim rynku fundusz gwarantowany, fundusze inwestycyjne zamknięte, fundusz technologiczny. Od 2001 prowadził własną działalność w zakresie PR i komunikacji marketingowej. Był m.in. konsultantem ds. PR spółek wchodzących w skład Skarbiec Asset Management Holding (m.in. TFI Skarbiec, PTE Skarbiec-Emerytura oraz Skarbiec Investment Management), doradza także Stowarzyszeniu Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych (obecnie Izba Zarządzających Funduszami i Aktywami).
Obecnie zajmuje stanowisko dyrektora departamentu marketingu i PR w NORD/LB Bank Polska SA. Do jego zadań należy kompleksowe zarządzanie strategią i narzędziami komunikacji marketingowej i PR oraz kierowanie całością komunikacji marketingowej banku.