Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów Diners Club Polska przygotował
z okazji 15-lecia firmy, specjalną czarną kartę Diners Club PREMIUM, która oprócz wszystkich cech karty klasycznej, posiada zalety pozostałych produktów Diners Club. Jej posiadacze będą mogli m.in. zbierać mile w programie Miles and More, ubezpieczyć podróż zagraniczną aż do 1 mln USD oraz korzystać z serwisu concierge i assistance.
Jako pierwszy na pomysł stworzenia karty kredytowej wpadł amerykański biznesmen Frank McNamara, który ponad 60 lat temu zaprosił przyjaciół na kolację i zapomniał zabrać ze sobą gotówki. Dzisiaj takie sytuacje raczej się nie zdarzają, ale plastikowa karta i transakcja bezgotówkowa nie są już wystarczającym luksusem. Liczy się wygoda, bezpieczeństwo i prestiż, które karta gwarantuje.
Dostępne na rynku karty oferują klientom przede wszystkim zabezpieczenie finansowe, ale również zniżki, szczególne przywileje i przynależność do prestiżowych grup. Menedżerowie jako szczególnie wymagający klienci banków, w ramach programu Talent Club, zostali zapytani o najbardziej pożądane dodatkowe korzyści, które powinna oferować karta płatnicza.
Udział w sondzie wzięło blisko 1800 osób, z których ponad połowa (58%) wybrała odpowiedzi z podanej kafeterii, a aż 48% ma zupełnie nowe oczekiwania. Spośród zaproponowanych wariantów najwięcej głosów zdobyło ubezpieczenie na życie (22%), następnie bezpłatne wypłaty w bankomatach (11%) i program rabatowy w punktach sprzedaży detalicznej i usługi consierge (po 7% głosów).
Wymagający klienci i ich potrzeby stanowią inspirację dla wystawców kart płatniczych:
– Czarna karta Diners Club PREMIUM to nowy produkt w naszej ofercie. Pretekstem do jej stworzenia była 15 rocznica obecności Diners Club na polskim rynku – mówi Jacek Bochenek, dyrektor zarządzający Diners Club Polska. – Karta łączy w sobie wszystkie inne cenione przez naszych klientów możliwości, które udało nam się do tej pory wprowadzić na polski rynek.
Diners Club Polska
