Tym razem został powiększony budżet, zwiększono też protfolio produktów (15 kosmetyków i kilka kolejnych w przygotowaniu) a umowę zawarto na czas nieokreślony. Tegoroczna strategia kładzie duży nacisk na współpracę z pełną gamą dodatków zdrowotnych do prasy lokalnej, mocne wejście każdego nowego produktu w tytułach poradnikowych i zaznaczenie obecności kosmetyków na rynku w magazynach skierowanych do młodych dziewcząt i kobiet. W tym celu IMR zorganizuje cykliczne spotkania z dziennikarzami. Pod koniec marca odbędzie się pierwsze z tej serii, zatytułowane „Mama idzie na spacer”. Przewiduje się, że podczas spotkań będą prezentowane również firmy oferujące najlepsze artykuły niemowlęce i dziecięce.
PRNews.plWiadomościMarketing i PRMackar – większe zaufanie i większy budżet dla IMR advertising by PR
Sprawdź także:
29.04.2024 (17:16)
– informacja prasowa
Alior Bank mecenasem Festiwalu WODECKI TWIST
Alior Bank został partnerem strategicznym oraz mecenasem Festiwalu WODECKI TWIST. Wydarzenie organizowane siódmy …
29.04.2024 (15:12)
– informacja prasowa
Millennium PAY - nowość dla rynku e-commerce
Bank Millennium wprowadza dla swoich klientów firmowych, działających w branży e-commerce, bramkę płatniczą …
29.04.2024 (15:10)
– informacja prasowa
Alior Bank pierwszy raz w historii wypłaci dywidendę
Walne Zgromadzenie Alior Banku podjęło decyzję o podzieleniu się z akcjonariuszami zyskiem za 2023 r. i …
29.04.2024 (15:09)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski Sponsorem Głównym 32. Biegu Konstytucji 3. Maja – biegniemy dla Darii
PKO Bank Polski ponownie został Sponsorem Głównym Biegu Konstytucji 3. Maja, który już po raz 32. wyruszy na ulice …
29.04.2024 (15:07)
– informacja prasowa
Robert Milewski został nowym wiceprezesem zarządu Nest Banku
Komisja Nadzoru Finansowego wyraziła zgodę na powołanie Roberta Milewskiego do Zarządu Nest Banku. Robert objął …
29.04.2024 (15:06)
– informacja prasowa
Bank BNP Paribas zaprasza dzieci do wspólnej nauki z youtuberem Jankiem Dąbrowskim w ramach „Misji Kieszonkowe”
Bank BNP Paribas rozpoczął nowy etap kampanii promującej program edukacji finansowej „Misja Kieszonkowe”. W celu …