Za całość działań w przygotowaniu nowej strategii marki banku oraz jej komunikację marketingową odpowiada agencja reklamowa DDB Warszawa. „Współpraca dotyczy zdefiniowania nowych obszarów inwestycyjnych banku, nowego pozycjonowania jego marki i w dalszej kolejności wsparcia sprzedaży jego produktów – mówi Szymon Gutkowski, dyrektor generalny DDB Warszawa.
Obecnie OMD, do którego w Polsce należą domy mediowe Macroscope OMD oraz Optimum Media OMD realizuje projekty mediowe dla BGŻ, Generali, Deutche Banku oraz Polbank EFG, może zatem poszczycić się najnowszą wiedzą w zakresie potrzeb i możliwości opracowania działań mediowych dla instytucji finansowych.
Konsultantem w zakresie opracowania strategii mediowej dla Banku Kaspijskiego został Marcin Winkler, Group Account Director w Macroscope OMD. Odpowiada on zarówno za wypracowanie kompleksowej strategii działań reklamowych Banku Kaspijskiego na rynku kazachskim z lokalnymi partnerami w oparciu o narzędzia i know-how OMD, jak również stworzenie dedykowanych systemów oceny efektywności działań.
Prace DDB Warszawa nad przygotowaniem strategii mediowej dla Banku Kaspijskiego trwają od maja br. i powinny zakończyć się do końca roku. Macroscope OMD dołączył do projektu jako doradca strategiczny w sierpniu br.