Przedstawiciele branży reklamowej to jedna z najbardziej prestiżowych grup zawodowych. Wraz z marketerami stanowią interesującą grupę potencjalnych klientów – zarówno dla magazynu OOH magazine jak i Domu Kredytowego NOTUS, brokera usług finansowych. Pierwszym elementem rozpoczętej właśnie współpracy, w ramach której wydawnictwo zostanie partnerem DK NOTUS, jest nowa kampania reklamowa wykorzystująca mix mediów OOH magazine – mówi Magdalena Miętkiewicz, PR Manager OOH magazine.
Główny nacisk w kampanii będą stanowiły działania internetowe wykorzystujące: portal oohmagazine.pl, newsletter Magazynu oraz sam Magazyn. Całość działań będzie elementem kampanii B2B skierowanej do czytelników i reklamodawców OOH magazine.
– Grupa docelowa OOH magazine jest idealnym odbiorcą i beneficjentem takich programów jak np. Klub Finansowy ProNOTUS. Jesteśmy mile zaskoczeni korzyściami, jakie uzyskują klienci w postaci atrakcyjnych rabatów już na jego starcie. Opieka jednego z ponad 250 doradców biznesowych i kolejne, wymierne korzyści w przypadku podpisania umowy kredytowej: bony na wyposażenie mieszkań czy też ich ubezpieczenia przekonały nas od razu do szerszej współpracy – dodaje M. Miętkiewicz.
Magazyny można będzie znaleźć w oddziałach DK NOTUS w całym kraju. Firmy zapowiadają także współpracę merytoryczną i dziennikarską. Nie wykluczają innych wspólnych działań marketingowych.
OOH magazine to miesięcznik z rynku szeroko pojętej reklamy out of home: outdoor&indoor, point of sale, Digital Signage, visual&print, eventy. Wydawca jest także operatorem portalu marketingowego www.oohmagazine.pl
Źródło: OOH magazine