Banki są nudne, ciężko o nich mówić ciekawie, bo chodzi o pieniądze, a klienci nie chcą, aby sobie z pieniędzy żartować – mówi Magda Kantorowicz z zespołu ds. Marketingu Interaktywnego BZ WBK.
– Codziennie podejmujemy więc trud i ryzyko, zastanawiają się, jak kreatywnie ale i merytorycznie komunikować się z naszymi klientami w social mediach – dodaje.
Bank Zachodni WBK otrzymał statuetkę Złoty Bankier 2014 dla najlepszego banku w social media.
– Tworzymy z klientami dialog – od rana do wieczora, także w weekendy. Do tego trzeba dużo samozaparcia i energii, aby prowadzić profil społecznościowy – dodaje Jacek Major z zespołu ds. Marketingu Interaktywnego BZ WBK.
Czego od banków w social media domagają się klienci? Głównie odpowiedzi na ich pytania – nie w tonie żartobliwym, ale o potraktowanie ich poważnie. Social media to lekkie medium, ale bank musi być na poważnie – dodaje Kantorowicz.
Szczegółowe wyniki głosowania, czyli pełne zestawienie zwycięzców VI edycji plebiscytu „Złoty Bankier”, znajdują się w raporcie „Najlepsi w bankowości 2014”