PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMarketing i PRMałe i średnie przedsiębiorstwa mogą się rozwijać dzięki narzędziom umożliwiającym globalną współpracę

Małe i średnie przedsiębiorstwa mogą się rozwijać dzięki narzędziom umożliwiającym globalną współpracę

Marketing i PR 26.01.2010 (06:46) artykuł nadesłany

Umiejętnie zarządzane inwestycje w nowe technologie pozwalają przetrwać na konkurencyjnym rynku.  Wideokonferencje usprawniają współpracę z personelem, klientami i dostawcami, bez względu na lokalizację, jednocześnie gwarantując zmniejszenie kosztów bez ograniczania działań.   

Nawet w czasie kryzysu gospodarczego małe i średnie przedsiębiorstwa, które są wystarczająco elastyczne, aby szybko reagować na zmiany mogą wykorzystać ogromne możliwości, jakie oferuje rynek.  W dobie wszechogarniającego Internetu, firmy te mogą działać na rynkach lokalnych i międzynarodowych oraz sprawnie zreorganizować swe zasoby. Muszą jednak nauczyć się wykorzystywać możliwości biznesowe, jak tylko się pojawiają się oraz czerpać korzyści z przewagi konkurencyjnej nawet na skalę globalną.

Jednakże, globalizacja również doprowadziła do rozproszenia geograficznego. Pomimo różnych lokalizacji fabryk, oddziałów, biur wszystko może być ze sobą połączone. W efekcie firmy z sektora MŚP zaczęły poszukiwać sposobów na zwiększenie wydajności pracy indywidualnej i grupowej, zdalnej współpracy oraz polepszenia elastyczności i działania w zespołach rozrzuconych po całym świecie.

Wiele małych i średnich przedsiębiorstw, to często partnerzy dużych firm, którzy pomagają efektywnie realizować dostawy produktów i usług. Oprócz kolejnej możliwości rozszerzenia zasięgu działania firm z sektora MŚP istnieje potrzeba płynnej integracji globalnych łańcuchów dostaw dużych firm oraz  wsparcie ich przez zdalne zespoły pracujące w wielu lokalizacjach, co pozwoli skrócić czas wejścia na rynek, bez straty na jakości lub innowacyjności.

Rozwiązania Polycom do komunikacji wizualnej i telepresence umożliwiają szybkie i sprawne działanie, dając małym i średnim przedsiębiorstwom narzędzie do spotkań twarzą w twarz oraz możliwość wydajnej pracy tak jak w środowisku jednej lokalizacji, a jednocześnie pozwalają ograniczyć koszty i skrócić czas związany z podróżami służbowymi.

Rozwiązania Polycom w zakresie telepresence, łączące komunikację audiowizualną o jakości HD oraz możliwości współdzielenia treści, również w jakości HD, pozwalają organizować spotkania, które podnoszą wydajność zespołów i ułatwiają natychmiastowy dostęp do zasobów bez względu na lokalizację, zwiększając tym samym konkurencyjność przedsiębiorstwa. Wykorzystując rozwiązania wizualne, jak również ofertę komunikacji audiowizualnej firmy Polycom, MŚP mogą częściej organizować spotkania pomiędzy pracownikami, z partnerami oraz klientami, co pozwala na szybsze podejmowanie decyzji.

Małe i średnie przedsiębiorstwa mogą w ten sposób czerpać korzyści z komunikacji, zwiększającej wydajność oraz produktywność, gdyż rozwiązania telepresence oferują możliwość komunikacji bezpośrednio z biurka albo dużych sal konferencyjnych. Klienci z sektora MŚP mogą wybrać najbardziej odpowiednie rozwiązanie, które spełnia ich potrzeby biznesowe i zapewnia natychmiastowy zwrot z inwestycji. Istotnie, inwestycje zwracają się wielu klientom Polycom po 1-6 miesiącach. 

Badania klientów przeprowadzone przez IDC w 2007 r. pokazały, że rozwiązania wideokonferenycyjne Polycom, umożliwiają firmom sketora MSP zwiększenie wydajności średnio o 30% oraz polepszenie współpracy o 35%.

Co więcej wszystkie rozwiązania komunikacyjne Polycom działają na zasadzie „open standard” i dzięki temu zapewniają płynną współpracę z systemami innych producentów oraz integrację w środowiskach ujednoliconej komunikacji.

Gama rozwiązań Polycom do komunikacji audiowizualnej oraz telepresence pozwala małym i średnim przedsiębiorstwom usprawnić komunikację pomiędzy różnymi lokalizacjami, ograniczyć koszty operacyjne oraz promować innowacyjność, która odróżnia je od konkurencji. Polycom jest jedyną firmą oferującą rozwiązania do współpracy w ramach swej podstawowej działalności. Firma oferuje narzędzia telepresence oraz rozwiązania głosowe w technologii WiFi.

Komunikacja audiowizualna, która pozwala ograniczyć podróże służbowe oraz oferuje narzędzia wykorzystywane w telepracy, umożliwia małym i średnim przedsiębiorstwom ograniczenie emisji związków węgla do atmosfery, a co za tym idzie podnosi odpowiedzialność za środowisko naturalne. Ponadto, rozwiązania Polycom zapewniają elastyczność i wsparcie dla różnych stylów pracy i aplikacji a ich prosta instalacja pozwala na dokonywanie zmian zgodnie z przyszłymi potrzebami biznesowymi. Dzięki rozwiązaniom Polycom do komunikacji audiowizualnej, małe i średnie przedsiębiorstwa mają lepszy i szybszy dostęp do swoich klientów, mogą szybciej podejmować decyzje bez tracenia czasu i pieniędzy na podróże służbowe. 

Autor artykułu, Grzegorz Arent od ponad 10 lat zajmuje się tematyką tele i wideokonferencji. Ukończył Politechnikę Warszawską, z wykształcenia jest  Magistrem Inżynierem. Od blisko dwóch lat  pełni funkcję  Sales Engineer w firmie Polycom, Polska. Do jego głównych zadań należy wsparcie przedsprzedażne dla partnerów z Polski, Czech, Słowacji, Litwy, Łotwy i Estonii. Zalety nowoczesnych wideokonferencji prezentował na wielu seminariach i konferencjach w kraju i za granicą. 

Źródło: Polycom

telekomunikacja telepresence 2010-01-26
Redakcja PRNews.pl
Tagi: telekomunikacja telepresence

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców