Przewidziany jest również program lojalnościowy, w ramach którego klienci będą mogli wymienić zgromadzone punkty na dodatkowe usługi. Oferta Citibanku oraz firmy Celcom jest szczególnie atrakcyjna dla tych, którzy płacą wysokie rachunki za rozmowy telefoniczne, jako że produkt ten pozwala na wygenerowanie oszczędności poprzez skorzystanie z rabatów. Karta kredytowa skierowana jest do użytkowników telefonów komórkowych w wieku od 21 do 55 lat, o rocznych dochodach powyżej 18 000 RM. Współpraca Citibanku i Celcom przyniesie obu firmom wymierne korzyści poprzez stworzenie możliwości wejścia w nowe obszary biznesu oraz ugruntowanie pozycji firm na rynku lokalnym.
PRNews.plWiadomościAnalizyMalezja: Nowe karty kredytowe Citibanku i operatora telefonii komórkowej Celcom
Tagi: karty kredytowe
Sprawdź także:
29.04.2024 (17:16)
– informacja prasowa
Alior Bank mecenasem Festiwalu WODECKI TWIST
Alior Bank został partnerem strategicznym oraz mecenasem Festiwalu WODECKI TWIST. Wydarzenie organizowane siódmy …
29.04.2024 (15:12)
– informacja prasowa
Millennium PAY - nowość dla rynku e-commerce
Bank Millennium wprowadza dla swoich klientów firmowych, działających w branży e-commerce, bramkę płatniczą …
29.04.2024 (15:10)
– informacja prasowa
Alior Bank pierwszy raz w historii wypłaci dywidendę
Walne Zgromadzenie Alior Banku podjęło decyzję o podzieleniu się z akcjonariuszami zyskiem za 2023 r. i …
29.04.2024 (15:09)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski Sponsorem Głównym 32. Biegu Konstytucji 3. Maja – biegniemy dla Darii
PKO Bank Polski ponownie został Sponsorem Głównym Biegu Konstytucji 3. Maja, który już po raz 32. wyruszy na ulice …
29.04.2024 (15:07)
– informacja prasowa
Robert Milewski został nowym wiceprezesem zarządu Nest Banku
Komisja Nadzoru Finansowego wyraziła zgodę na powołanie Roberta Milewskiego do Zarządu Nest Banku. Robert objął …
29.04.2024 (15:06)
– informacja prasowa
Bank BNP Paribas zaprasza dzieci do wspólnej nauki z youtuberem Jankiem Dąbrowskim w ramach „Misji Kieszonkowe”
Bank BNP Paribas rozpoczął nowy etap kampanii promującej program edukacji finansowej „Misja Kieszonkowe”. W celu …