Liberty Direct – jeden z najszybciej rozwijających się ubezpieczycieli komunikacyjnych działających w systemie direct – ma nowego Brand Managera. Stanowisko to objął Marcin Andrzejczyk. Do jego obowiązków będzie należało współtworzenie i wdrażanie strategii marki oraz tworzenie kampanii reklamowych, a także zarządzanie zespołem zajmującym się komunikacją marketingową.
Marcin Andrzejczyk doświadczenie z zakresu zarządzania wizerunkiem marki zdobywał między innymi w firmach Hakle-Kimberly oraz Carlsberg Polska. Przed objęciem stanowiska w Liberty Direct był Zastępcą Dyrektora ds. Marketingu w firmie Ambra, gdzie kierował pracami zespołu managerów odpowiedzialnych za poszczególne marki i trade marketing. Opracowywał i nadzorował realizację strategii marketingowej dla całego portfela marek spółki, m.in. Dorato, CIN&CIN, Fresco, Piccolo. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
Marcin Andrzejczyk jest żonaty, ma syna. Jego hobby to wszelakie aktywności górskie, jazz i dobre alkohole z całego świata.
Dodatkowe informacje na temat zespołu firmy można znaleźć na stronie www.libertydirect.pl
Najnowsze informacje, komentarze, analizy
z rynku ubezpieczeń!
Kupujesz lub wynajmujesz mieszkanie?
Sprawdź ceny w swojej okolicy.
Źródło: Liberty Direct